Tuesday, April 23, 2013

Bookmark....

Salam...

Dalam banyak2 bookmark atau penanda buku saya suka gunakan yang dibawah ini. Ada banyak dalam simpanan tapi yang ini juga yang selalu saya gunakan. Kalau beli novel selalunya diselitkan bookmark yang bertajuk novel. Bila baca bookmarknya saya simpan dan gunakan yang dibawah ini. Entah mengapa... suka sangat... mungkin kata2 yang tertulis. Saya jadikan sebagai doa sebelum membaca buku atau novel.




Mudah2an setiap kali membaca akan di makbulkan....





7 comments:

Acik Erna said...

Amiin..In shaa allah..

Kakzakie Purvit said...

Sejuk hati pun ye jugak Kak Zai bila terbaca ayat-ayat seperti itu. Rasa diri pun makin dekat padaNya walau sekadar penanda buku.

JunAina said...

Setiap kali terbaca umpama kita berdoa.

saniah said...

Ameeenn
Moga bertambah ilmu didada :)

IndaMarya said...

saya suka, macam juga kita doa kan?

Nieda Ramly said...

banyak sekarang ni, bookmark dengan novel mesti ada sekalikan?

ibuintan said...

Amin... bookmark tu pun cantik