Saturday, December 26, 2015

25th December.

Assalamualaikum....


Tarikh ini saya diijab kabul dan sah menjadi seorang isteri. Syukur dan terima kasih Allah Kau memberikan seorang suami yang bertanggung jawab, penyayang dan pemurah. Punya anak2 yang sudah meningkat dewasa, rezeki dan kesihatan yang baik.

Terima kasih banyak2 buat hubby yang sudi menyempurnakan kehidupan saya dengan kasih sayang dan kelengkapan yang termampu. Harapan saya semoga kekal hidup bahagia dan dapat bersama2 sampai ke jannah. Amin amin amin ya rabbal alamim.




9 comments:

Etuza said...

Tahniah

saniahibrahim said...

Alhamdulillah...senang nak ingat tarikh hari yang cukup bermakna.Semoga kak zai dan suami bahagia berkekalan hingga ke jannah.

Nieda Ramly said...

tahniah and happy annivesary kak zai dan hubby

Malinda said...

happy anniversary kak...moga kekal bahagia hingga jannah :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

che mid said...

Alhamdulillah. Tahniah kak Zai. Insyaallah bahagia hingga ke jannah nanti.

Normala Saad said...

Tahniah Zai...

paridah said...

TAHNIAH ZAI...SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN SEMOGA KEKAL BHGIA BERSAMA SELAMANYA...

OKje said...

Happy Anniversary Kak Zai dan suami, moga jodoh kalian kekal bahagia hingga ke syurga. Untung kak Zai diberikan kesihatan yg baik. Kak Zai tak mo belanja gambar sekeping dua ke? Kalau ada gambar pengantin dulu dulu lagi bedt ek...