Monday, March 10, 2014

Tolong Doakan MH370.

Salam...

Meruntun jiwa sesiapa saja yang membaca...air mata begitu deras mengalir. Rintihan seorang anak yang mengharap mamanya akan menjawab tapi hampa. Adiknya sentiasa bertanya manakala kakak tidak ada jawapan. Yang paling melekat dihati saya dia nak bersama mamanya mengambil keputusan SPM yang tidak lama lagi akan diumumkan. Dimana mamanya????????????? Ya Allah... kembalikan mamanya dengan selamat.

Seorang ibu pula mengharapkan kepulangan anaknya untuk makan sama2. Semua sedia maklum kalau naik kapal terbang telah disediakan makanan tapi ibu ini mengharapkan anaknya pulang untuk makan bersama. Kasih ibu tidak pernah lekang dari hati seorang ibu, bila2 dan dimana saja.

Diharap semua dapat mendoakan keselamatan semua yang terlibat dalam kapal terbang MH370. Semoga doa kita didengar dan dikabulkan oleh Allah swt, inshaAllah. Amin.






p/s...Adik akan pulang tak lama lagi menaiki kapal terbang MAS. Menjadi dilema apabila abangnya meminta ditangguhkan. Saya tak pasti atas sebab kejadian yang berlaku atau sengaja dia mahu adiknya tinggal lebih lama.

5 comments:

Kakzakie Purvit said...

Allah hu robbi... kakak rasa kakzai siapa pun yg membaca macam-macam message keluarga yg terlibat memang mengalir airmata.

Mohon moga mendapat petunjuk segera dari Allah bagi memudahkan kemelut ini ye Kakzai...

Nieda Ramly said...

semoga satu hari nanti allah akan tunjukkan di mana mereka

Nieda Ramly said...

semoga satu hari nanti allah akan tunjukkan di mana mereka

NEKCIK said...

iya Zai...letih mnunggu sesuatu..hanya harapan dan doa dari kita smua semuga Allah belas ihsan mendengar rintihan kita
buatlah sbyang hajat agar perjalanan pulang adik di.lindungi Allah. .insyaallah

Bunda_nora said...

Allahuakbar...

hanya doa mengiringi mereka...