Thursday, April 02, 2015

Orkid

Assalammualaikum...

Lama tak tayang orkid. Bunga tak berapa nak banyak sebab setiap hari hujan.






Ada beberapa pasu lagi baru nak mengeluarkan kuntum.  




14 comments:

Muji Anto said...

http://www.jdmrides.ca/forum/member.php?u=27972

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Subahanallah..Cantiknya zai :)

AMIIZAA said...

terpegun melihat bunganya kak...puashati menanam, berbaloi berbunga cantik:)

paridah said...

cantik sungguh...terpana mandangnya..pandai bela orkid.

makchaq said...

Cantiknya... tambah dengan ada titik2 air hujan tu...

Sura Mohd said...

Salam Kak Zai..dah lama tak jenguk akak kat sini..
Sejuk mata sura tengok bunga2 akak ni..
hilang stress kejap..:)

JunAina said...

Bila tengok bunga tenang rasa jiwa.

saniah ibrahim said...

cantek kak zai...boleh jadi terapi mata yg memandang.

Acik Erna said...

Cantik zai..tenang rasanya bila tengok bunga yang cantik2 tu kan zai

Sham said...

Cantiknya okid dia...jgn macam okid cameron..kt atas bkn main cantik bw turun bawah terus lembik...huhu...

Bunda a.k.a KN said...

Bunga ni ibarat sebagai terapi kepada kita,,,tenang jer tengok dia berkembang mewangi...

Baru tadi bunda ziarah blog SUKA SUKA...melayan entry Anggerik Desanya...

Anggerik ke orkid ke ..keduanya dari satu rumpun kan..

hainom OKje said...

Cantiknya Orkid.....berserilah taman kalau ada bunga kan...

Jari Manis said...

subhanallah...cantik dan hidup subur

aji nugraha said...

saya suka sekali dengan info ini . sangat menarik dan menambah wawsan pengetahuan saya . saya sedang mencari Obat Rematik yang ampuh murah dan aman kira kira apa yah ??