Monday, April 20, 2015

Makan, Makan dan Makan

Assalamualaikum...

Sejak akhir2 ini bertambah selera pula makan. Penghuni rumah bertambah seorang itulah menjadi2 seleranya. Masak makan masak makan sahaja aktivitinya. Hehe... Datang kerajinan bila ada partner yang rajin masak.

Kelmarin buat muffin pisang

Muffin pisang untuk minum petang

Alahai Kucing pun pandai timbang berat badan dan tahu istilah diet. Saya entah bila pula sampai serunya. Hihihi...





8 comments:

paridah said...

sedapnya muffin pisang...wahmeow comel pun menimbang berat badan ya...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

hihihi tersenyum pulak tengok kucing pun nak diet kak zai..

Sedap nya muffin pisang :)

saniah ibrahim said...

Wah gebuss lah muffin pisang kak zai buat.... Takpelah kak zai sesekali berselera apatah lgi ada teman mkn

Sweetie said...

Kak zai, taburkan kepingan badam atasnya sebelum bakar... sedap!

miss eimanhikmah said...

hikhihkihk..kucen tu timbg berat sendiri..muffin pisang tu menggoda laaaa
http://nuruleimanhikmah.blogspot.com/

Azian Elias said...

Tukang masak ada, tukang makan ada...elok lah tu kak zaitun..yak terbuang.

Kakzakie said...

Kucing gebus tu nampak aje besar Kak Zai, tapi ringan. Kita ni kadang nampak kecik tapi berat hihi..

Macam mana nak diet kalau muffin gebu dah depan mata:)

NEKCIK said...

Kelakar lah kucing..macam perli tuan dia pulak ye...alhamdulilah Zai Allah kurniskn selera makan