Saturday, April 25, 2015

Muscular Balm.

Assalamualaikum...


Inilah peneman setia saya. Rasa macam serasi kalau disapukan pada mana2 anggota badan yang sakit atau bengkak.


Muscular balm


Baru2 ini tak tahu kenapa tiba2 lengan saya sakit. Bila diperiksa rupanya lengan tu bengkak. Hubby ajak pergi klinik atau hospital tapi saya menolak. Saya dah tahu apa doktor akan bagi bila mengalami sakit macam itu.

Tentu kawan2 diluar sana pun tahu kan. Selain dari pain killer doktor akan bekalkan ubat sapu. Lepas tu kena bayar berganda2 dari bil sebelum2 ini. Macamlah saya ni doktor kan tapi melalui pengalaman yang selalu jumpa doktor begitulah selalunya.

Ada tak rakan2 tahu atau selalu gunakan ubat yang lebih baik untuk melegakan sakit dan bengkak?




7 comments:

saniahibrahim said...

tentu ada sebabnya kak zai kenapa lengan tu sakit....
kalau sya memang sapu minyak angin juga kak zai,dah tak tahan baru ke klinik.

Unknown said...

baru pernah tengok muscular balm ni, tapi eloklah kakzai keklinik cek apa seebenarnya kan, mana tau ada yg serius ke sbb kit abukan doc kan hee

Normala Saad said...

cuba Zai amalkan mengurut badan sebulan 2 kali. Mana tahu kut2 urat tu bersimpul ke...

Acik Erna said...

Beli difarmasi ke zai..nak cari jugak la

Acik Erna said...

Beli difarmasi ke zai..nak cari jugak la

paridah said...

nk kena cari juga ubat sakit sendi gini...tq zai infonya.

OKje said...

Minyak gamat jer Kak Zai hihi.... okje jarang guna balm, selalu guna Vicks jer kalau batuk dan nafas kurang selesa ke pening ke hihi.....mcm budak budak yek okje ni Kak Zai..