Thursday, April 16, 2015

Unik.

Assalamualaikum...



Baru tengok pertama kali tapi mungkin ada orang sudah biasa. Daun tumbuh pada bunga kantan. Sahabat saya yang tinggal di Terengganu hantar gambar ini. Katanya masa dia nak ambik bunga kantan nampak ianya berdaun. Dia ambik gambar dan hantar pada saya.

Unik kan...kalau boleh nak simpan lama2 jangan bagi dia layu.

7 comments:

hainom OKje said...

Yelah Kak Zai.....mmg unik. OKje tak pernah tengok bunga kantan jadi gitu.....tak taulah pulak kotnya penjual dah potong siap siap ke....

Kakzakie said...

Betul kak zai unik tapi kalau Allah nak jadikan apa pun boleh jadi. Sayang nak guna buat masak.

kakak pun tak pernah jumpa walau di rumah kampung tu baaanyak bukan main bunga kantan.

paridah said...

JARANG JUMPA BUNGA KANTAN BERDAUN NI..

Amanda Suria said...

X pernah juma lg ni kak...first time....

Nieda ramly said...

boleh terus tanam ...kan sekarang harganya mahal

aizamia3 said...

cantik dan unik.. ;)
Sayang pulak nak guna..
Bunga kantan sekarang mahal harganya..

aji nugraha said...

cantik sekali,,,ginjal saya bermasalah apakah anda tau Obat Gagal Ginjal paling ampuh dan aman??? tolong beri tau saya ,,,