Sunday, April 12, 2015

Mandi Manda.

Assalammualaikum...

Semasa diTerengganu saya bawa Mimi pergi mandi sungai. Air sungainya berbatu, sejuk dan jernih sampai nampak pasir kat dalam air. Saya lupa nama sungai tu tapi tak jauh dari tempat air panas yang pernah saya masukkan dalam N3 tempohari.


Berendam sorang2.



Masa nak balik Kl dekat highway jumpa pula seekor kambing dalam 4WD. Kesian dia sebab belakang kereta tu tak bertutup. Mungkin kepanasan atau takut sebab kereta tu bergoyang2.


Kambing biri2




8 comments:

Lynn Hamzah said...

bestnya mandi air sungai...

Amanda Suria said...

Dah lama x mandi sungai..

paridah said...

jernihnya air sungai tu sehingga nmpak dasarnya..

Nieda ramly said...

dah jadi ore terengganu...tahu semua tempat menarik

Normala Saad said...

Wah seronok tengok air dan pasirnya. Besih dan jernih. Saya kalau sungai yang begitu terasa mahu juga mandi..kalau dasarnya tak nampak...tak berani..takut..

hainom OKje said...

Mesti sejuk air dia kan Kak Zai...
Eh? Takkan Kak Zai tengok jer kot.....tak geram ke tengok Mimi mandi tu?
Sapalah beli kambing Terengganu nak aqiqah tu agaknya...

Sweetie said...

Jernih betul airnya...

kakyon said...

Jernih airnya.kesian kambing tu..gayat agaknya..