Thursday, November 20, 2014

Comel Tak Saya?

Salam...

Comel tak saya?

Bukan ditujukan pada saya tapi gambar kat bawah ni. Kepunyaan jiran tapi selalu datang kat laman saya. Bulunya kembang, ekor panjang dan sangat bersih. Kalau saya berkebun dialah yang jadi peneman. Sibuk datang dekat dengan saya. Kadang2 bila nak cabut rumput pun tak boleh sebab dia akan baring ditempat yang saya nak bersihkan.










11 comments:

Sweetie said...

Dia tak bagi cabutlah rumput tu kak zai...

ummiross said...

Comelnya, geram tengok. Kak Zai..mata kucing tu cantik!!

Acik Erna said...

Memang comel

saniah ibrahim said...

comel kak tun...opp kak zai..manjanya dia peneman kak zai...

Hana Syed said...

kucing biasa pun comeii kalau betul2 jagakan.

Normala Saad said...

Comel dan cerdik..

Kakzakie said...

Manja tu Kak Zai.
Dah kenal dgn jiran tuan dia.
Sambil tu dpt bermanja sama:)

Irfa said...

mmg comel
tp skrg sy tgh bersabar dgn kucing yg suka berak depan pintu masuk umah saya. huhu. xtahu nak buat macam mana

LadyBird said...

Baiknye die.. comel.. belang2.. nk menumpang berkebun tu kak.. :)

aishah nin said...

Omel meow ni :)

Jari Manis said...

ha'aahh...comei...comeiii sgt..seeee geram!!