Saturday, November 29, 2014

Berjurai Jurai

Salam...

Selamat berhujung minggu.

Yeaaa...Orkid yang pernah saya masukkan dalam n3 yang bertajuk excited telah pun kembang sepenuhnya.


Baunya wangi





Gambar kat bawah ni saya snap masa bunganya masih belum kembang.






Walaupun dah lama saya beli dan baru dua kali berbunga tapi saya sangat seronok dan puas hati.






6 comments:

Normala Saad said...

Cantik bunga orkid tu, macam saja2 pi karang pula nampak. Zai mesti senyum melerek tiap kali pandang bunga ni yea...mcm tulah kita kalau bunga duk nanti dah berkembang..happy...

Nieda ramly said...

orkid jenis apa kak zai?

Nieda ramly said...

orkid jenis apa kak zai?

LYAfrina said...

kat rumah byk jugak pokok orkid..
mama minat sgt ..

paridah said...

cantik orkid n harum pula...mmg suka orkid harum ni..

Jari Manis said...

cantiknya...orkid jenis berjuntai