Tuesday, March 01, 2016

Kurang Sihat

Assalamualaikum...

Agak lama saya tak bersiaran. Rasa tak ada mood bila badan kurang sihat. Tak adalah serious cuma badan rasa sakit2.

Bukan saya sorang aje yg kurang sihat montel pun sama juga. Dah dua hari selera makan dia berkurangan asyik tidur aje.Tak sampai hati hubby bawa pergi klinik. Masa dekat klinik doktor bagi makan ubat senang aje tapi bila balik rumah kena dua orang pegang baru boleh bagi. Alhamdulillah bila dah makan ubat montel sudah aktif semula.

Dekat klinik montel takut hubby terpaksa peluk.




9 comments:

Kakzakie Purvit said...

Oh... semua ahli keluarga KakZai sayangkan montel ni
Dekat klinik dia tahu veterinar yg bagi dia makan
Tapi di rumah dia sesaja nak manja-manja tu KakZai

saniah ibrahim said...

Montel demam juga ya kak zai...cian nya.Comelnya takut makan ubat ...ialah dia nak manja2 tu .
Harap kak zai juga dah sehat ya.

NEKCIK said...

Iywlah kak zai..mungkin cuaca panas terik kan sekarang..badan pun rasa letih jer...nekcik hari hari kluar ambik anak kol 4 tu mmg tengah panas leting
Get well soon ye montel..bella ..kiko ..koko..oyen pun sama..meme semua

NEKCIK said...

Iywlah kak zai..mungkin cuaca panas terik kan sekarang..badan pun rasa letih jer...nekcik hari hari kluar ambik anak kol 4 tu mmg tengah panas leting
Get well soon ye montel..bella ..kiko ..koko..oyen pun sama..meme semua

hainom OKje said...

Moga cepat sembuh Kak Zai....cuaca panas ni. Kak Zai kena banyak minum air.

Pandai Montel ambik hati tuan dia....sakit sama sama..

Nooriah Abdullah said...

get well soon kakzai ya
biasa lah cuaca kot kan
disini pun hari2 berangin yg kuat tulah malas nk dok kat luar rumah kang demam susah ..

Normala Saad said...

MOga cepat sembuh kedua-duanya...

Malinda said...

montel takut dengan doktor kak pasal tu senang je dia makan ubat...kikiki...rehat secukupnye kak moga cepat sembuh

paridah said...

MOGACPT SEMBUH ZAI...BNYAKAN RHT MKN UBAT...SIAN MONTEL IKUT DEMAM JUGA MCM TUANNYA...MOGA SEGERA SHT KEMBALI.