Wednesday, March 23, 2016

Gulai Udang.

Assalamualaikum....


Kalau beli udang selalunya saya masak sambal. Tapi kali ini teringin pulak nak makan gulai lemak campur dengan sayur kacang panjang. Bila makan dengan nasi panas laju aje makannya. Tau2 dah habis semangkuk nasib baik masak lebih. Dapatlah makan bertambah2. Seronok tengok hubby dan anak berselera makan alhamdulillah.




10 comments:

Nieda ramly said...

saya pengila udang..buat la masak udang apa pun mesti tak tolak.

anajingga said...

sedap dan simple kan kak zai :) Alhamdulillah.

saniah ibrahim said...

Tentu gulai tu rasa manis udang kan kak zai....sedap kan.Buat masa ni saya belum berani nak makan udang dan makanan laut lain kecuali ikan.

babYpose said...

Enaknya nampak K Zai, memang sesuai masak lemak letak kacang panjang kan, mscam letak kat kari mee tu mmm yum yum :)

paridah said...

GULAI UDANG GINI MENYELERAKAN...KALAU KAK SUKA TAMBAH BELIMBING BULUH.

hainom OKje said...

Kak Zai cubalah buat udang goreng nestum..... Diratah gitu pun sedap Kak Zai....

Normala Saad said...

sedapnya Zai..kalau ada ikan kering makan sekali..lagi sedap

Jari Manis said...

sedapnya!!!

Jari Manis said...

kak Zai..JM ada ole2 utk kak Zai..leh emailkan JM alamat tak..emailkan ke jarimanis4ever@gmail.com

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.