Wednesday, June 03, 2015

Teknology Terkini.

Assalamualaikum...

Anak2 saya cakap elok kalau belikan mama benda ni senang tak payah nak pegang. Sambil mama bolgging biarkan aje benda ni berjalan buat kerja.

Kawan2 pernah tak tengok atau ada sesiapa yang dah beli? Nak tahu bagus ke tidak fungsinya. Kalau vacuum biasa kita kena pegang dan bawa ke tempat yang nak dibersihkan. Vacuum yang ini cuma on saja tanpa pengawasan.




Kalau kita masuk ke kedai elektrik macam2 peralatan moden yang ada dijual. Terbaharu saya jumpa kipas yang hanya menggunakan besi luaran tanpa bilah.



Abaikan barang yang bersepah disekelilingnya.

Saya jumpa barangan ini di Harvey Norman.



6 comments:

hainom OKje said...

Yelah Kak Zai....okje pun pernah nampak dua dua gambar yg kak Zai tempek tu.....
Tulah.... rasa mcm nak beli jer kan Kak Zai vakum jalan sendiri tu hihi....senang banyak kita tu.....

Kipaa tu pulak nampak canggih tanpa bilahkan....

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Teruja nak beli vacuum tu kak zai...
memang mudah kerja kita..
dia buat kerja kita wasup ye kak zai ehe ;)

paridah said...

tambah mudah kerja zai dgn vacuum gitu...on jer tunggu siap kerja n boleh buat kerja lain pula..

Pn Kartini said...

Assalamualaikum kak:):)

Tgk pada vacuum tu..cam best jekk kan..
:):)

Bunda a.k.a KN said...

Belum pernah lagi tengok barang2 ni...senang lah gitu on jer vacuum tu pandai pulak cari sudut mana dan bawah mana nak sedut habuk yer...macam tak percaya...kipas tu pun dengar macam pelik jer takder bilah2nyer..

Itulah yer teknologi...sepuluh tahun akan datang ntah apa2 pulak kan..

Miz Eija said...

kak zai.. 1st time tengok.. macam2 teknologi sekarang ni memudahkan kerja kita... kita cuma keluarkan duit je nak milikinya... hehehee

Follower
#167