Monday, June 22, 2015

Selamat Berbuka.

Assalamualaikum....





Maaf...hanya untuk panduan kalau ada rakan2 yang nak masak menu yang sama.




9 comments:

Nieda ramly said...

saay pun masak udang lemak juga semalam tapi campur cili muda

Acik Erna said...

Semalam masak udang zai..goreng je

azieazah said...

Wahhh Kak Zai. Udang tu paberet saya tuuu...!

Nooriah Abdullah said...

semalam anak2 minta udang garing daun kesum tak sempat nak snap gambar kakzai sebab letih posa heheee

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat berbuka akak. Sedap semua juadahnya. Ada resepi tak? boleh kongsi dalam blog akak ni.

paridah said...

msk lemak udang amat membuka selera tika berbuka puasa...sedap tu.

Bunda a.k.a KN said...

harini masak rendang ayam ngn sayur lemak jer...

Sura Mohd said...

Hari tu pon sura masak lemak udang jugak kak Zai..sedapnya nampak ikan tu..:)

Jari Manis said...

ishh....terliur..kak Zai..kongsi lah resipi...yg pertama tu masak apa? yg ke 2 tu siakap 3 rasa ke