Wednesday, December 24, 2014

Cucu & Kek Pisang

Salam....

Selamat bercuti buat rakan2 semua dan bagi yang beragama kristian selamat menyambut hari krismas. Khas ditujukan buat besan dan keluarga yang berada di UK.

Gambar terbaru cucu
berusia 1 tahun 7 bulan. Kuat berjalan dan petah bercakap.









Buat cake pisang anak2 nak balik boleh makan ramai2.









14 comments:

saniah ibrahim said...

comelnya

Lynn Hamzah said...

salam perkenalan...terus follow...
sedapnya kek pisang...

Kakzakie said...

Cepatnya kakak rasa dah besar dah cucu Kak Zai ye - comelnya:)

Kek pisang kakak suka!

IndaMarya said...

saya pun mcm u, kalau anak2 nk balik mcm2 saya sediakan.smpai tk larat mkn..hehe.tu yg depa syok balik kg tu..

Sura Mohd said...

comelnya cucu kak Zai...geram tengok..
terliur tengok kek pisang tu..sura tak pernah buat..tahu beli jer..:)

paridah said...

SEDAPNYA KEK PISANG NK SEPOTONG...

NEKCIK said...

cucu nak balik ke Zai.....wah terlior tngok kek pisang..peberet

Sweetie said...

Lawanya cucu kak Zai!

Nieda ramly said...

dah besar cucu kak zai

cikmanggis said...

Comelnya cucu Zai.Dah lama tk buat kek pisang.Esok kena beli pisang ni

aizamia3 said...

Comelnya dia.. ;)
Moga membesar menjadi anak yang soleh dan sihat hendakNYA.

Bunda a.k.a KN said...

Dah besar cucu k.zai...comey, seronok kan main ngn cucu...bunda ni menantu pun tak der lagi..

kakyon said...

besar dah cucu Zai..comel betul.baru KY tahu menantu Zai org eropah. belum habis teroka blog Zai lagi nie..:)

Jari Manis said...

kek pisang!!! JM suka mkn kek pisang tapi x pandai nk buat