Thursday, December 18, 2014

Banjir.

Salam...

Banjir....kg tetamu yang datang ke rumah saya tempohari dilanda banjir. Nasib baik rumah dia tidak dimasuki air. Cuaca masih mendung jika hujan berterusan kemungkinan air akan melempah ke kawasan rumah.

Semua jalan dan jambatan sudah ditenggelami air. Ini bermakna penghuni yang tinggal dikawasan berkenaan tidak boleh keluar begitu juga orang luar tidak boleh masuk.

Gambar yang dihantar pagi tadi melalui wsap.











Sama2 kita mendoakan semoga  hujan tidak berterusan lagi supaya air cepat surut.





7 comments:

Sura Mohd said...

risau jugak tengok keadaan banjir kat pantai timur..harap2 cepat surut..

kakyon said...

musim tengkujuh datang lagi.harapan semuga tidaklah hujan berpanjang.sekarang ni banjir bukan saja sebelah pantai timur.. dimana2 pun kalau hujan berterusan akan berlaku banjir. sentiasa berwaspada..

Acik Erna said...

Semoga tidak berpanjangan zai..

NEKCIK said...

kat mana ni zai...da musim tengkujuh dah ni kan

Normala Saad said...

Harap semuanya selamat dan banjir pun cepat surutnya

saniah ibrahim said...

hasrat anak dara sya nak ikut roommate dia balik trngganu pun terpaksa cancel sebab banjir ni kak zai.kesian kan pd mereka yg terjejas.

Zaitun said...

Kat Besut Terengganu nekcik.