Tuesday, February 28, 2012

Pemberian dari Anak

Salam...

Nak tunjuk barang yang anak beli untuk saya semasa percutian mereka, kali ini barang hubby lebih banyak. Menurut mereka mama dah banyak mereka belikan sebelum ini. kasi chance kat baba pulak, boleh ke??? duit percutian saya pun bagi tau :(

Paling best hubby dapat wallet Fossil, jeles...

FM
coklat
 isi dalamnya ada kacang
coklat ni rasanya lebih sedap
 
Anak bagi 3 buah buku sekali tak tahu bila nak habis baca sebab yang beli tempohari pun baru baca sikit.
 


Gambar buku ihsan dari google.

7 comments:

Kakzakie said...

Bersyukurlah Kak Zai dapat hadiah dari anak-anak. Itu tanda ingatan mereka tetap ada walau percutian tak disertai sama...

Nieda said...

Seronoknya dpt hadiah dr anak2. Fm tu yg syok , kenangan sepanjang hayat tanda tmpt mana kita dah sampai

Acik Erna said...

assalam zai..anak2 nak adil la tu..ada masa mama dapat banyak..tak gitu?

sal said...

ingatan anak2 tu dirasakan mahal..happy dan terharu..moga anak2 selalu ingat kita wlu sesebuk manapun urusan kehidupan mrk...

azieazah said...

Hasil rembatan terbaik Kak ZAI!

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Zai...

Sang ratu jgn Merajuk ok...baba dia punye time pulak dpt lebih sikit kan? Kan kan...:)

Kamariah Awang said...

Seronoklah tengok gambar2 percutian anak dari entry yang lepas....