Friday, February 24, 2012

Masih Sedih

Salam...

Terima kasih buat kakzakie, saniah, Acik Erna, Deru Ombak, suri solehah, Nida dan MulutPayau diatas simpati dengan kematian sofi. Sampai hari ini bila tengok rumah dia saya rasa sayu dan sedih sangat. Hubby tanam sofi kat depan rumah berdekatan dengan pokok bunga kertas saya.

Malas nak buat n3 panjang2 cukuplah hanya bagitau masa saya pergi Kl tempohari saya singgah kat kedai buku Pustaka Mukmin, dapat beli satu novel.

gambar google

13 comments:

Kamariah Awang said...

Harap2 buku tu jadi penawar hati Zai.. Bila senang2 pergilah dapat sekor lagi buat pengganti Sofi tu, yer...

azieazah said...

Mungkin akan dapat pengganti yang lebih baik nanti...

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear Kak Zai..

Pastinya memberi kesan di hati akak ekk..
hanya kenangan kan bersama...

Moga kan berakhir kesedihan nanti..
Cheer Up sis!

suri solehah said...

kak zai..boleh rasa kesedihan kak zai...teringat mak suri,kucingnya simerah mati termakan tikus yg diracun..mak cerita dua tiga minggu mcm duk nampak2 je simerah,,sbb kucing tu macam paham kalau dia menyembang huhu

Deru Ombak said...

Ermm.. Binatang peliharaan ni dah jadi macam sebahagian Dari hidup kita...mmg terasa kehilangan..

Cemana pun Zai kena cari seko untuk mengisi rumah yang kosong tu..

Selamat membaca.. :)

Acik Erna said...

assalam zai..segera cari pengganti untuk menghilangkan kesedihan

mamawana said...

Sofi u kucing yer....? hmmmm...

Uncle Lee said...

Hi, just busybody here. Nice blog.
You have a nice weekend and keep a song in your heart.
Lee.

sal said...

memang rasa sedih jika binatang kesayangan kita mati..mungkin ada cara lain menghilangkan kesedihan itu..insyaAllah

Ros said...

Salam Zaitun,

Laaa....Sofi dah mati ya...kak Ros tak tau pun...Tak pa la Zaitun,jangan dok sedih2 ya...

Kakzakie said...

Cari pengganti Sofi tak Kak Zai? Tak apalah semantara ini baca dulu novel baru tu. Kemudaian buat N3 sinopsis cerita itu ye...

ibundo said...

yang hidup akan mati. Menerima kenyataan itu boleh memberi ketenangan pada kita.

saniah said...

ok ke cerita tu kak zai? kalau ok baru nak gi cari...blh ke mcm tu? hehe...:)
sabar ya kak zai..nanti akan dapat la pengganti tu..