Wednesday, January 20, 2016

Pasar Siti Khadijah.

Assalamualaikum...


Wordless Wednesday....











Pasar Siti Khadijah Kota Baharu, Kelantan.




14 comments:

iryanty ismail said...

dah bertahun tak pergi sini.....dunia makanan....sedapnya palas tu..

kak kueh apa bentuk kon tu?

Malinda said...

bestnyeeee kalau dapat pi sini...teruja tengok macam2 barang dagangan yg memikat hati...mewah sungguh pilihan kuih muih ye kak...

paridah said...

Kagum dgn kegigihan wanita Kelantan ini berniaga...kalau ke sini banyak yg nk dibeli.

Nooriah Abdullah said...

geramnya tengok barangan di pasar ni semua nya ada yg best sekali pompuan yg berjualan disana salute kt org pompuan kelantan ni kan kakzai

Kakzakie Purvit said...

Pilah ajelah mana satu berkenan dihati
Itu salah satunya yg menarik mengapa best ke Kelantan KakZai.

saniah ibrahim said...

Geramnya tengok makanan banyak pilihan ....
Kak zai borong apa agaknya disini..

Sura Mohd said...

Bestnya Kak Zai...sura ni bila la nak balik kg...
Rindu kg bila tengok gambar2 tu..:)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

hampir belasan tahun saya tak menjejak kaki ke Pasar Khadijah ni Kak Zai..
dulu2 jer pergi masa bujang..
Tengok punya lama..
Teringin nak pergi bawa anak2 jalan2 kelantan ni :)

Mummydearie said...

Lama dah tak sampai Kelantan ni. Baru-baru ni pun pergi ke Kuala Terengganu aje dalam masa 24 jam. Tak danlah nak jenjalan.

anajingga said...

subhanallah, seronoknya kak zai, ana tak pernah sampai lagi kelantan ni :)

Normala Saad said...

Sebut kelantan tempat inilah yang ingin saya pergi. Saya memang suka sangat lawat pasar2 ni...seumur hidup belum pernah kesana..InsyaAllah satu hari nanti...

AkuBiomed said...

Sudah lama tidak ke Kelantan. Kalau tidak akan singgah disini untuk mendapatkan ole-ole. :)

Azian Elias said...

teringin nak ulang lagi.. nasi tumpang tu kakkkk.. sedapnya.

hainom OKje said...

Memang geramkan Kak Zai tengok macam macam kat Pasar Kelantan ni. Kak Zai beli kuih tak tu?