Monday, May 18, 2015

Orkid Mekar di Laman

Assalamualaikum...

Apa khabar kawan2 semua. Semoga semuanya sihat2 belaka. Saya nak hadiahkan orkid yang sedang berkembang kat laman saya. Jangan jemu tengok ya.

















13 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Macam2 jenis orkid ada ye kak zai..
Cantik2 pulak tu..
Rajin kak zai tanam bunga..
Berseri laman rumah tu kan :)

Sweetie said...

Sejak sering tengok orkid berkembang mekar di blog kak Zai dan blog PI... saya akhirnya jadi minat pulak... dan sekarang saya dah mula berjinak-jinak menanam sepasu dua orkid di rumah. Tapi tak tahulah, jadi ke idak macam yang kak Zai punya ni.

Acik Erna said...

Cantiknya bunga2 orkid zai..

paridah said...

wah cantik n meriah sekali laman zai dihiasi orkid2 yg mekar berkembang. sweetie pun dh kena penangan orkid ya...dh elok tu. orkid berbunga cntik menyegarkan pandangan melegakn perasaan...mnjadi terapi minda.

Amanda Suria said...

Ya allah...cantiknyaaaa...jeles SA la....

Nooriah Abdullah said...

banyaknya orkid kak zai teruja saya tak tanam lagi ni jeles me lah

Normala Saad said...

memang cantik orkid2nya Zai..

makchaq said...

Semua berbunga sekali gus...
Cantik...

Nieda ramly said...

suka nya orkid putih tu..

aishah nin said...

cantik orkid ni semua...rajin akak berkebun ye... :)

Jari Manis said...

subhanallah...cantik...pelbagai jenis dan colour

LYAfrina said...

cantik!!

hainom OKje said...

Pencinta Orkid.....
Nampak segar jer mata ni Kak Zai....