Thursday, May 21, 2015

Ipoh Mali.

Assalamualaikum..

Ikut hubby pergi Ipoh ada meeting. Pukul 6.30 pagi tadi keluar rumah. Dah habis meeting nanti balik KL semula. Kalau cepat habis bolehlah pusing2 Ipoh. Ingat nak datang semalam tapi bila fikir tak jauh mana pun.


Menjamu selera

Pengat pisang

Pengat ini saya masak petang semalam buat minum petang.

15 comments:

NEKCIK said...

wah ipoh pigi ye....wah untonglah encik somi...pa peribadi adaa selalu

Nooriah Abdullah said...

pengat pengat mmg idaman kalbu jugak ni kakai, tapi kalau buat berdua ja makan, anak2 tak suka sngt

saniah ibrahim said...

Harap kak zai happy sambil teman suami tu..
Sempt lagi buat pengat,... Sedap tu..apatah lgi nk buln puasa ni, dulu2 buka mesti ada pengat.

che mid said...

Cuaca kat Ipoh camne kak..di Klang hujan dan gelap je ni..semoga perjalanan balik nanti baik-baik je ya..enjoy kak!

Nieda ramly said...

saya suka makan pengat campur pulut

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Memang sedap dapat makan macam ni.

Sweetie said...

Sampai Ipoh tolong belikan saya limau bali... eh! masih popular lagi ke limau bali Ipoh mali...

Kakzakie said...

En abang meeting kak zai bolehlah jeling-jeling shopping:)

Tapi kakak jeling N3 bawah lagi menggeramkanlah Kak Zai tengok orkid yg kembang - seronok betul!

makchaq said...

Da tak shopping/pusing2 Ipoh kak Zai..
Makchaq Ipoh selalunya lalu ja la... jarang sangat singgah
Sedapnya pengat pisang...

Jari Manis said...

dh lama x mkn pengat pisang

paridah said...

sedapnya pengat pisang...jln2 ronda ipoh best juga..mesti sempat mencari okid kat exocotic nursery tu...

LYAfrina said...

sedap pengat pisang tu

Bunda a.k.a KN said...

Tengok pengat pisang tu, tiba2 teringat arwah mak bunda dulu suka sangat...huhuhu

Bunda a.k.a KN said...
This comment has been removed by the author.
hainom OKje said...

Bestnya jadi Kak Zai...mengikut hubby sana sini sambil window shopping.
Alamak..... sedapnya pengat pisang, lama tak buat Kak Zai