Saturday, May 09, 2015

Dragon?

Assalamualaikum...














Semua orang tahu nama buah ini dan semua orang juga tahu khasiat buah ini. Kalau kat supermarket harganya mahal. Kepada sesiapa yang ada tanah cuba2lah menanam. Sepokok pun sudah dapat banyak buahnya. Saya ambik dari rumah sahabat.


7 comments:

Nieda ramly said...

kalau yg isi merah lagi sedap dan manis dr yg putih

Nieda ramly said...

kalau yg isi merah lagi sedap dan manis dr yg putih

paridah said...

kalau rajin tanam pokok naga xsusah nk hidup..kalau dh mula berbuah sentiasa ada buahnya xpayah beli kalau terasa nk mkn.

Sham said...

Selalu jumpa tp tak pernah try lagi...camana la rs dia ek...

Nooriah Abdullah said...

nak kena tanam jugak ni kakzai daripada dok tanam bunga ja kan, tanam buah boleh makan hehe kan

Normala Saad said...

Sesuatu yang menarik tentang pokok ini ialah bijinya yang kecil..Tapi bila disemai..tumbuh menjadi pokok yang begitu besar. Rasa tak padan bila nak banding bijibenih dengan pokoknya...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI