Wednesday, January 28, 2015

Promotion Ticket.

Assalammualaikum...

Air Asia Airline tengah buat promotion, harga tiket sangat murah. Bagi yang suka melancong inilah masanya untuk booking. Kalau mampu dan ada kelapangan boleh booking untuk banyak tempat.

Tahun ini saya bercadang untuk bercuti lagi. Plannya ada dua holiday, satu awal tahun dan satu lagi hujung tahun. Yang susah nak booking untuk hujung tahun sebab cuti anak2 belum confirm. Inilah masaalah yang di hadapi kalau nak holiday. Cuti anak2 tak sama, kalau tiket sudah dibooking salah seorang anak tak cuti jawabnya terpaksalah ponteng dari kuliah.

Kawan2 macamana sudah ada yang merancang. Saya cadangkan ambik peluang untuk bercuti semasa harga tiket murah.


rindu kat sini


Walau ke mana saja saya pergi hati tidak pernah lupa tempat yang paling indah dan paling tenang. Kat mana lagi kalau bukan Mekah dan Madinah. Walau pun pernah pergi tapi hati ini masih nak pergi lagi.





9 comments:

aizamia3 said...

Tak plan lagi nak ke mana..

Kakzakie said...

Andai ada peluang kakak rasa semua org nak juga Kak Zai tapi kadang macam kak zai kata cuti menjadi masalah... commitment tak sama.

kakyon said...

buat masa ni tak plan pergi mana lagi.nak selesaikan plan yg tahun lepas..
tapi bila tengok tiket murah giller..ermmm..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rasanya macam nak pergi ke negara kangroo tu lah Kak Zai..

Nieda ramly said...

ke mana kak zai kali ini?

Nieda ramly said...

ke mana kak zai kali ini?

Jari Manis said...

dah..dah ada 2 destinasi menungggu lah ni ye..BETUL tu..sale kali ni mmg MURAH sgt..rambagn mata JM..semua nak nasib baik masih di alam nyata..masih sedar diri ahaha...kalau x semua nk grab

paridah said...

mesti plan elok2 sebelum booking tiket tu agar dpt bercuti bersama keluarga...

Zaitun said...

In shaa Allah cuti pertama Bali.