Tuesday, January 13, 2015

Nice View

Assalammualaikum...






Kalau makan kat sini boleh nampak view yang cantik. Semua orang tahu bangunan dalam gambar ini. Tenang aje sambil makan boleh berkhayal konon2 kalaulah mampu beli rumah yang berdekatan dengan bangunan ini. Huish...agak mustahil dengan kerja hubby yang hanya makan gaji.

Sebenarnya saya makan disalah sebuah restoren di Kg Baharu atas bukit dan kawasan lapang tu tempat cuci kereta. Satu lagi tempat yang saya suka pergi kalau tak silap diJalan Quary, Cheras. Suka pergi hanya nak tengok pemandangan waktu malam.

Memang cantik bila waktu malam boleh nampak satu Kuala Lumpur. Agaknya orang yang ada penthouse tak hairan dengan pemandangan yang macam ini kan. Dia orang dah biasa tengok. Buka tingkap atau sliding door dah tersergam pemandangan yang indah.
Entah kenapa tiba2 aje berangan huhu.....



7 comments:

paridah said...

VIEW YG SGT CNTIK TERUTAMA WAKTU MLM...

Azian Elias said...

cantiknya..

apa nak tpt tu?

Nieda ramly said...

tandanya kakzai nak sebijik mcm tu...tak pa berangan tak kena bayar.

Nieda ramly said...

tandanya kakzai nak sebijik mcm tu...tak pa berangan tak kena bayar.

Nooriah Abdullah said...

assalamulaikum, berangan dulu tak salah kan hehee

Kakzakie said...

Sambil menjamu perut dapat menjamu mata ye Kak Zai:)

Nur Inani said...

cantiknyaa view. i loikee :D