Wednesday, October 01, 2014

Terapi Pagi.

Salam...

Saya sudah beransur pulih berkat doa dari rakan2 semua. Terima kasih khasnya buat JunAina, LYAfrina, Saniah Ibrahim, kakzakie, Sura Mohd, Nekchik, Nieda Ramly juga buat bolgger2 yang singgah walaupun tidak meninggalkan comment.Terima kasih banyak2 atas doa.
..................................

Terapi pagi ini tengok bunga2 orkid saya yang berkembang. Alhamdulillah walaupun tak banyak tapi terhibur juga.





Sekuntum aje



Bila dapat tengok bunga yang berkembang hati rasa seronok dan badan pun rasa sihat.



11 comments:

Normala Saad said...

Cantik-cantik orkid Zaitun.Kak baru semalam sorang toke kedai tanya minat orkid tak, dia nak ambil di Thailand raya ni...kak tak minat so minta dia bawakan ros saja...
Kak kalau demam macmanapun mesti nak tengok pokok bunga juga..sehari tak tengok tak bolehh..harap sembuh demam sepenuhnya.

cikceriacorner said...

salam akak..cantiknye bunga2 orkid akak..rase puas hati dan gembira tgk bunga menjadi dan berkembang mekar

Kakzakie said...

Bunga orkid kak zai menceriakan. Kakak punya orkid liat betul nak keluar bunga. Bila keluar sekuntum aje. Hari itu masa nak puasa sikit punya meriah. Sekarang dah tak ada - sedih..

Zaitun said...

Kalau kak zai ada orang offer orkid nyiru ditadahkan hehe...

Terima kasih doa untuk kak zai.

Zaitun said...

W'salam...tak banyak yang berbunga kalau ikutkan kak zai tanam banyak. Tapi apa pun seronok jugalah.

Zaitun said...

Kakzakie...orkid pun kadang2 bermusim juga bila berbunga banyak tapi bila kita nak tak ada pulak.

Nieda ramly said...

banayk sungguh bunga orkid kak zai. kembang sekali pula tu . macam dah jadi taman bunga dah

Nieda ramly said...

banayk sungguh bunga orkid kak zai. kembang sekali pula tu . macam dah jadi taman bunga dah

saniah ibrahim said...

Alhamdulilah sehat dah kak zai...
cantekkk nya orkid ...elok sngat jadi terapi mata juga.

kakyon said...

Banyak okid yg zai tanam, berbagai jenis dan warna ada, tahan lama pulak tu.klo bunga rose sehari dah luroh..

Jari Manis said...

alololo cantik2 nyer..segar2..sejuk mata memandang