Tuesday, October 14, 2014

Makan dan Makan

Salam...

Ramai pelajar tengah sibuk menghadapi peperiksaan. Setelah segala usaha
dilakukan serah pada yang maha Esa. 
Ibubapa bantu dengan segala doa. Rakan2, jiran dan kenalan tolong bantu juga, doa dari jauh, semoga segalanya
dipermudahkan.





Sabtu malam pergi Ikea jalan2 lepas tu pergi makan kat foodcourt. Kalau kat situ mesti makan meatball dia.

Ahad malam pergi pulak Paradigm Mall jalan2 lagi. Selepas itu makan kat Serai. Restoren ini terletak kat belakang bangunan Paradigm Mall tapi bersambung cuma kalau nak masuk kena naik tangga lain. Makananmya agak mahal tapi biasalah tempat cantik. Lagi pun masakkanya sedap.



Nasi kerabu rm22

Beef noodle soup


Sekarang saya sudah berada di 
Terengganu. Duduk hotel makan tidur makan tidur lagi membuatkan segala yang berlemak akan berkumpul.. Hehe....




10 comments:

Nieda ramly said...

serai ni macam familiar dgn resto yg saya singgah di Vietnam dulu.
Ada kopi Vietnam yg best tu tak?

Nieda ramly said...

serai ni macam familiar dgn resto yg saya singgah di Vietnam dulu.
Ada kopi Vietnam yg best tu tak?

saniah ibrahim said...

sedap2 nampak makanannya...
duk bercuti terengganu pulak ke kak zai?....apa pun moga bergembira selalu

Sura Mohd said...

telan air liur sura tengok...sedapnya kak zai..:)

Zaitun said...

Ikut hubby outstation tapi sambil menyelam minum air hehe...

Zaitun said...

Kak zai tak pasti sama ada minuman kopi yang best.

Bunda a.k.a KN said...

Assalam, nasi kerabu satu...hehe..

Kakzakie said...

Kalau nasi kerabu yg di pasar malam yg baru RM4/- pun dah sedap kena yg RM22/- tu memang sah-sahlah berganda enaknya Kak Zai.

Kakak suka nasi kerabu.

Jari Manis said...

Makan je kak Zai selagi ada selera jgn jadi seperti JM ni bila sakit tekak mula lah memilih makan..semua x terasa sedap

hainom OKje said...

Tak pernah pergi Serai ni. Mahal tak per janji berbaloikan Kak Zai...Dah kat Ganu tu jgn lupa beli kopok ikang ngan makang Sata