Sunday, October 19, 2014

Senggang Yang Tidak Baik

Salam...

Selamat berhujung minggu, sesiapa yang bercuti panjang bolehlah pergi makan angin. Dalam negara kita pun banyak tempat yang boleh dilawati.


Kuaci


Kudapan tinggal sorang2 kat hotel. Kali ini putih menjadi pilihan. Selalu beli yang hitam. Bezanya yang putih lebih masin berbanding dengan yang hitam.

Tinggal sorang2 kat hotel selain mengadap tv, baca novel/ buku ilmiah kerjanya makan dan tidur.Mana tak selesa aircornd sentiasa berpasang membuatkan badan sentiasa dalam selimut. Tak payah buat kerja apa2 tempat tidur pun ada orang tolong kemaskan. Seronok kan tapi dikuatiri kalau selalu macam ini takut ada yang menumpang....penyakittt.

Kena berhati2 sebelum terlambat....



9 comments:

Nieda ramly said...

bersantai di mana pula kak zai...

Nieda ramly said...
This comment has been removed by the author.
Nieda ramly said...

bersantai di mana pula kak zai...

Zaitun said...

Ikut hubby outstation.

Bunda a.k.a KN said...

Amboi seronoklah encik hubby awak tu...sentiasa ditemani buahatinya...

Sura Mohd said...

bestnya..bila la sura nak rehat cam KakZai...tunggu anak2 beso..barulah dapat rilek sikit..huhu..
Selamat bercuti Kak Zai..:)

saniah ibrahim said...

takpe lah kak zai ...masa2 beginilah kena rehat2 je...
kuaci putih tu memang saya minat sejak budak2 lagi,memang masin sikit kan sebab tu bp pun muda2 dh bersarang dlm badan...hihiiii

Zaitun said...

Sura...kak zai pun baru sekarang bila anak2 dah besar dan berkeluarga baru dapat berehat.

Kakzakie said...

Alaaa kak Zai bukan selalu. Bila balik kat rumah dah boleh jogging pulak.

Kuaci tu kalau dah menghadap susah nak berhenti selagi tak habis kak Zai:)