Tuesday, October 07, 2014

Menu Hari Raya Aidil Adha.

Salam...

Victoria sandwich cake


Hari raya kali ini tidak ada rendang, 
ketupat atau pun lemang. Anak2 minta saya buatkan laksa sahaja. 
Sebagai tambahan menu dimeja Mimi 
buatkan sebiji kek manakala adik 
pula buat vanila cupcake dan 
puding. Selepas solat sunat raya kami 
makan nasi goreng sebagai breakfast. 


Walau tak berapa kemas tapi rasa dia cukup sedap.
Tuan yang membuat kek

Gambar kat bawah ini hasil dari adik.

Strawberry puding
Cupcake yang belum dihias
Adik

Maaf tidak ada gambar laksa sebab dalam 
sibuk melayan langsung terlupa nak ambik gambar.





9 comments:

Kakzakie said...

Kakak pun buat laksa juga Kak Zai. tapi anak dara kakak tak buat kek macam anak dara Kak Zai.

Adik tu comellah Kak Zai:)

Sura Mohd said...

laksa pon sedap kak Zai..umah sura ada yg tak suka laksa..itu yg sura tak pernah buat..kalau teringin beli jer..
cantik la adik tu..:)

Acik Erna said...

Yang penting sedap kan zai..rupa tak kisah

saniah ibrahim said...

sedap laksa kak zai tapi suami saya mesti nak ketupat kalau raya ...
tengok rupa kek tu ,tau mesti sedap ...

Normala Saad said...

Raya haji selalunya semua tuan rumah buat heavy dishes.Selain lemang dan ketupat aritu saya makan lontong,bihun sup, mee rebus, nasi tomato, bihun goreng..bayangkan..sampai rumah last dah surender dahh...

Nieda ramly said...

salam aidil adha kak zai.
sesekali tukar selera apa salahnya.

Nieda ramly said...

salam aidil adha kak zai.
sesekali tukar selera apa salahnya.

kakyon said...

Rumah ky mesti nk nasi impit kuah kacang n rendang.menu wajib tu.
kekadang teringin nk nak menu lain..tapi tak jalan..

Jari Manis said...

Amoiii tuan yg buat kek tu ..comei sgt..kak Zai ke tu