Sunday, September 14, 2014

Gadis Equin.

Salam...

Pagi semalam Mimi cal masa tu saya berada di Kota Baharu untuk majlis kenduri pernikahan anak buah. Hubby ada meeting di Terengganu jadinya kami teruskan ke Kelantan. Minggu depan saya tak dapat pergi ke majlis menyambut menantu yang akan diadakan di Kuantan sebab saya akan ke utara mengikut hubby outstation.

Mimi...nanti mama belilah surat khabar Berita Harian 13hb Sept.
Saya...kenapa?
Mimi...Azalea masuk paper lagi.
Owh...ok.






Azalea adalah anak kepada adik lelaki saya dan dia adalah cucu bongsu ayah. Semoga Azalea success selalu.


7 comments:

Unknown said...

wah hebatnya Azalea..mudah2an Azalea berjaya selalu

Nieda Ramly said...

hebatnya dia...kalau dah minat buat apa pun menjadi

NEKCIK said...

semuga Azalea bjaya mngejar impiannya..aamiin

Acik Erna said...

semoga berjaya anak saudara zai.

kakrose said...

Wah..hebatnya anak saudara Zai, semuga dia berjaya mencapai impiannya..

Kakzakie Purvit said...

Tak ramai yg menceburi sukan ini Kak Zai. Teringat Wan Zaleha Radzi pengacara TV3 dulu..

Jari Manis said...

x ramai yg join sukan equin ni hanya yg berani dan minat je. tshniah buat anak buah kak zai si azalea tu