Tuesday, September 03, 2013

Mikail on holiday...

Salam...

Terasa sunyi sebab cucu pergi holiday ke Langkawi. Macam manalah kalau mereka sudah balik nanti tentu masing2 merasa sunyi. Walaupun dia masih belum tahu apa2 tapi senyumnya sudah membuatkan kami semua bahagia.

Seronok kalau dapat ikut tapi apakan daya adik sekarang sedang menghadapi peperiksaan percubaan SPM. Hanya anak, menantu dan cucu saja yang pergi. In shaa Allah weekend ini setelah mereka balik dari sana kami sekeluarga akan pergi bercuti tapi hanya sekejap saja. Belum tahu nak ke mana, masih berbincang dan mungkin tak pergi jauh sebab masa tidak mengizinkan.


Kongsi sedikit gambar...macam anak arab hihi....









 Terima kasih...jumpa lagi.



9 comments:

Acik Erna said...

Comelnya cucu zai.memang merindu la kalau dia dah balik nanti

Nieda ramly said...

bulatnya mata dia.

kasihibu said...

kiutnya....comel mana tak nenek rindu...

azi said...

Salam Kak Zai..
Comelnya cucu akak, memang macam anak Arab rupa dia ..lepas ni saya rasa mesti akak ajak suami akak ikut cucu balik sekali....:)

saya saniah said...

Comel nyaaa mikail....ishh dpt kat aunty mmg kena gomol la niii...geram tgk pipi bolat tu..
Mmg merindu la nenek nye nnti..asyik nk pergi melawat je nanti tu...geram..geram...peluk cium utk dia ya :)

Kakzakie said...

Aduhai kak Zai... baby mixed-blood memanglah comel dan hensem. Bila mereka balik sana sah-sah Kak Zai akan kerinduan..

Irfa said...

comey sgt dia
dgn pipi dan mata bolatnya
geget pipi sikit boleh?

ummiross said...

Comelnya cucu Zai, geram ummi tengok..

BUNDA a.k.a KN said...

mahu n okey jer dia dibedung ye?..tak ngamuk pulak, setengah baby dah meliat dah badan..