Thursday, September 19, 2013

Kenangan bila Kerinduan.

Salam...

N3 jenjalan semasa cucu balik tempohari, buat kenangan bila kerinduan.

Saya membawa cucu ke Melaka jenjalan keliling bandar lepas tu naik cruise. Dah penat kami ke Klebang menikmati coconut shake. Kami lepak dipantai, tak mandi pun cuma main air basahkan kaki aje.


Cruise Sungai Melaka


bersama grandpa

 two aunties


Pantai Klebang.



4 orang anak dan cucu

mudah2an pasangan ini juga akan dikurniakan zuriat.


Minggu berikutnya ke ICT Shah Alam. Waktu siang mandi manda di i-city waterworld dan sebelah malamnya menikmati cahaya lampu yang berwarna warni.


 buah hati saya



tertidur...kepenatan selepas mandi


Waktu malam...


bersambung....


p/s: gambar yang dihantar 2 hari selepas terbang semula ke UK.


kaya dengan senyuman







7 comments:

Kakzakie said...

Kerinduan sekarang senang sikit dgn gadget canggih kak zai cuma tak dapat sentuh aje.

Montel dan gebus betul cucu kak zai. Geram kakak tengok..

Bila tengok balik gambar-gambar ini mesti kak zai senyum teringat balik kan..

Acik Erna said...

assalam zai..comelnya cucu zai..geram betul tengok gambarnya..suka senyum bertambah la comelnya

IndaMarya said...

Zaitun I know how it feels..rindu cucu ni lain kan? moga2 cepat la dia org balik ziarah mak tok nya .

Irfa said...

jauh dimata tp dekat di telinga
itulah canggihnya zaman sekarang
sy di barat.anak di timur
tp malam2 dgr suara dia
comelnya cucu akak

Nieda ramly said...

macam manalah nendanya tak kerinduan di sini....tengah seronok nak main umur macam ni.

azi said...

Seronoknya tengok cucu akak...mata dia bulattt aja,nampak macam anak org arab pun ada...senyum tu mesti buat akak sekeluarga tak tiduq malamkan.....:)

NEKCIK said...

asalam zai..agaknya malam pun termimpi mimpi lah nii ye