Wednesday, September 19, 2012

Ole-Ole...Lagi Dan Lagi

Salam...

Semoga semua rakan2 blogger saya sihat dan bahagia disamping keluarga tersayang. Terima kasih pada yang meninggalkan comment tapi maaf saya pinta sebab tak sempat membalasnya. Ramai yang memuji dan minat dengan balang kuih saya tu...cantik ke? saya suka sebab ada perkataan cookies kat balang tu lepas tu ada bakul dia sekali, senang nak angkat.

Teriam kasih buat Norhaizan hakim, mamawana, Acik Erna, saniah, azi, ainnoraini, Mulut Payau, Kamariah Awang, Lady Lavender, azieazah, ibundo, Kunang Kunang, C' jai, Deru Ombak, sal dan semua yang singgah di blog saya.



Ole-ole dari Uk..............



key chain

fm

 fm

fm

fm

beg...boleh isi make up

2 helai T-shirt untuk Mimi dan adik

Buah tangan dari Isha yang dah pun kembali ke tanah air setelah tamat pengajian dari luar negara. Sebelum dia kembali ke M' sia sempat melawat ke beberapa buah negara. Ke mana saja dia menjejakkan kaki tak lupa membelikan untuk saya FM. Syukur alhamdulillah dan terima kasih banyak2 semoga Isha bahagia dan berjaya dalam apa jua bidang. Doa auntie juga semoga Isha bertemu jodoh dengan orang yang baik2. Amin.


22 comments:

azi said...

Seronoknya akak dapat hadiah lagi....:)

tu lekan, tak rugi buat baik pada org..saya tahu akak memang baik orgnya...wpun kita cuma berbualkat alam maya aje ni, tapi rasa dekat dihati...:)

Kakzakie said...

Isha auntie nak jugalah hihi...

Begitulah Kak Zai, baik budi Kak Zai diingat Isha. Kemana pun dia pergi ingat utk beli FM buat Kak Zai. Cantik lagi.

Nieda said...

wah , fm kak zai semakin byk.

saniah said...

hemm bila laa saya ni blh melawat turki..? :-) berangan dulu ya
Comel fm tu...
Seronok la k.zai dpt tmbh collection fm dia :-)

JunAina said...

Sekecil mana juga pemberian tetapi ianya sebesar2 ingatan buat kitakan kak zai. Mesti senyum2 sampai telinga dapat buah tangan...

Zaitun said...

azi

Orang nak bagi... kak Zai bersyukur. Apa sangatlah jasa kak Zai cuma selalu mendoakan yang baik2 buat semua kenalan.

Zaitun said...

Kakzakie

Alhamdulillah...bukan dia saja malah adik beradik, rakan2 juga kenalan
ke mana saja mereka pergi selalu aje membelikan buah tangan.

Zaitun said...

Nieda

Pintu frigde yang sebelah atas memang dah penuh...alhamdulillah.

Zaitun said...

saniah

InsyaAllah jika ada rezeki dan dengan izinNya saniah boleh pergi.

Suka sangat hehehe...

Zaitun said...

JunAina

Betul kata Aina bukan nilainya tapi ingatan orang yang memberi.

Seronok sangat sebab kak Zai dah dapat banyak collection fm dari luar negara cuma tuannya aje belum sampai hihihi...

Norhaizan hakim said...

seronokkan dapat cenderahati camtutak kisah apa dan berapa nilainya.

Ehh..nama saya tertulis di situ!!

Zaitun said...

Norhaizan hakim

Kak Zai suka apa saja yang orang beri tak kira mahal atau pun murah.

Acik Erna said...

assalam zai..cantik2 FM zai..
alhamdulillah rezeki zai..buat kenag2an kan

Zaitun said...

Acik Erna

Salam Erna...Turkey adalah salah satu tempat yang sangat saya teringin nak pergi.Dapat fm pun jadilah untuk tatapan hehehe...

azieazah said...

Walau nampak macam kecil, tapi nilainya besar di hati. Ingatan yang ikhlas.Sapapun, kalu dapat mesti berbesar hati.

Aminnnn... doa moga yang terbaik buat Isha.

saniah said...

Salam k.zai....hehee ada pembetulan ya..saya tersilap type nama blog cik abil....
Ni yg betul k
Http://abil4fauziah.blogspot.com
Cuba lg ya k.zai :-)

cikmanggis said...

Alhamdulillah..rezeki namanya ni...Cm suka sangat benda ni..penuh kat peti ais tu dan banyak juga yang pecah sb terlanggar dan jatuh...eh Cm pun berkenan kat balang tu zai hehe.

Zaitun said...

azieazah

Seronok tak terkata kalau siapa saja beri kak Zai hadiah.Keci,besar,mahal atau murah bukan ukurannya.

Amin.

Zaitun said...

saniah

Kak Zai dah cuba dan dah baca pun.

Sedih ceritanya..........

Zaitun said...

cikmanggis

Pintu fridge yang sebelah atas memang dah penuh.Ada juga yang sumbing dan pecah.

Cm pun suka hehehe...

wahida said...

jelesnya saya tgk fm2 tu kak...cantik2...

murah rezeki akak...

Nur-nba said...

Cantiknya hadiah2 daripada Isha Bertuah Kak Zai kerana diingati.. murah rezeki..