Thursday, September 20, 2012

Alaaahai...Begitu Rupanya.

Salam

Terima kasih buat semua rakan2 blogger saya kerana masih sudi membaca cerita2 saya.

..........................................


Alaaahai...............Tak jujur rupanya dia...beriya iya mengajak kita datang ke rumahnya...rupanya dia sengaja nak menunjukkan kemewahan yang dia ada. Tak apalah... saya bersyukur dengan apa yang ada pada saya asalkan rezeki yang diberikan hubby setiap bulan adalah hasil dari keringatnya. Saya tak perlu kaya dan senang hanya didunia tapi kalau boleh saya nak kaya di sana juga, itu pun kalau saya masih mampu melakukan bekalan sebanyak mungkin untuk ke sana nanti, insyaAllah dengan izinNya. Amin.

10 comments:

kasihibu said...

karenah manusia kan kak..macam macam ado

Kakzakie said...

Alangkah ruginya Kak Zai kalau begitu niat dihatinya. Muhasabah diri kita Kak Zai moga tak begitu..

saniah said...

Tu la kan k.zai...rugi sgt2...sedangkan yg saya tahu klau tetamu dtg kermh mereka ikut sama mmbawa rezki kan...yg ni kita dtg seikhlas hati tp tuan rmh ....emm
Ada tu siap offer srh kita jln2 buat tour dlm rmh dia..aduhaiii manusia yg leka ni
Sama2 kita doa agar kita tak jd mcm diaorg ya k.zai

sal said...

betul ye..sentiasa bersyukur dengan apa yg ada..moga rezki berupa kesihatan dan rezki berupa wng ringgit bertambah berkat..

ainnoraini said...

Manusia kakzai..suka bermegah2 harta dunia..harap2 tak mau la jd mcm tuu...selalu ckp kat asben tak mau kaya raya cukup sekadar senang sahaja tak susah hidup ala kadar..

pB said...

pB was here

Acik Erna said...

Assalam zai..ada jugak orang yang berniat begitu ye..
tu yang acik rasa malu tu kalau ada yang nak datang..sebab dirumah acik tiada apa2..tapi kerana menghormati kawan acik tetap dengan senang hati menerima tetamu

Kamariah Awang said...

Ma sederhana aje, Zai... Bersyukur dengan apa yang ada. Tapi ada jugak kawan yang suka menunjuk2, layankan aje... hihi...

Granny Hani said...

Hanya mampu ucap tahniah kepada org yg dapat merasai tinggal di rumah besar dan gah.Semoga mereka juga bahagia sebagaimana bahagia nya kita yg duduk di rumah pusaka lama yg uzur ni..Baiti jannati.

Nur-nba said...

Kenapalah ada niat yg macam tu.. Tak elok.. Moga orang yg Kak Zai maksudkan tu tersedar dan dapat ubah niat mereka tu..