Friday, April 06, 2012

Nieza's 2nd blog Anniversary

Salam...

Mudah2an semuanya sihat sejahtera. Kelmarin singgah kat blog Nieza ada 2 kad yang dia posekan dan suruh rakan2 yang singgah ambik sebagai mengingati ulang tahun ke 2 blognya. Cantik kadnya terutama bunga tulip tu. Saya suka singgah kat blog Nieza sebab banyak cerita luar negara yang diceritakan. Selain itu recepi2 juga banyak dipaparkan dan gambarnya juga cukup cantik. Terima kasih buat Nieza yang sudi berkongsi pengalamannya yang tinggal dirantau orang.




p/s ; esok menghadiri kenduri kahwin anak kawan hubby di Setiawan, Perak manakala hari Ahad pula ke Ipoh ada kenduri aqiqah cucu adik. Kenduri aqiqah tu diadakan dirumah mak menantu adik sebab nak disekalikan dengan anak kakak menantunya yang juga baru lahir.

8 comments:

Acik Erna said...

salam zai..kalau macam t tak balik la ye zai..kena la tidur di perak..

Nieza said...

Assalam kak zai, terharu bila akak sudi ambil bunga ni.suka dpt kenal akak dialam maya ni..semoga dipertemukan dialam realiti pula satu hari nanti..InsyaAllah. tq atas sokongan akak:)

semoga kak Zai selamat pergi dan selamat balik yer nanti..mkn nasi kenduri tu ingat saya sama...hehe

Kakzakie said...

Indah jalinan ukuhwah sesama blogger walau jauh di Helsinki tu Kak Zai... Kakak pun suka bunga tulip nieza tu dia baru snap sebab kan dia pergi ke taman tu (terbesar didunai tau kak zai taman bunga nie)...

Nieda said...

Memang byk kenduri minggu ni. makan kenduri le jawab nye

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Zai,

Semoga sihat.

emalam Kak Ani Singgah juga blog Nieza.

Selamat menghadiri kenduri yer Zai.

Amie said...

Assalamualaikum Kak Zai,
sibuk ye dengan jemputan kenduri, alhamdulillah...mudah2an terus terjalin ukhuwah....

Ros said...

Assalamualaikum Zaitun,

kak Ros pun ada 3 kenduri nak kena p hari ni....tak masak kat rumah la jawabnya hari ni he.he.he...

che mid said...

Salam..seronok tengok berenibeseri..