Monday, April 02, 2012

Berbaloi

Salam...

Nak update tentang kenduri semalam, alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Tetamu cukup ramai yang datang sampai dah pukul 4 ptg pun masih ramai lagi. Tak dapat nak tunjuk gambar sebab sibuk dengan tugas mungkin bila dah dapat dari cameraman baru dapat tengok dan masukkan.

Dekat maghrib baru sampai rumah, punyalah letih terasa macam saya yang punya kenduri hehehe..
Tapi kan... merasalah tolong pegangkan envelope yang banyak tu, berat jugalah bahu ini dibuatnya.

*****************
 Mungkin selepas ini tak dapat nak mengupdate atau bw sebab lappy saya jatuh sakit, harus dihantar pada yang pakar. Kalau ada pun mungkin meminjamlah nampaknya.

Semoga jumpa lagi dan salam sayang buat semua ....

13 comments:

anie,Nagoya said...

Assalammuallaikum kk zai.rindu sesgt kat kkzai.muahhh...muahhh...mimpi apa kita tercongok kat sini?hehe...mimpi demam.kenduri apa kkzai?sambut menantu?moga kita bertemu lagi jika diizinkn.byk nak berborak gan kkzai.hehehe....

azieazah said...

Wahhh pengalaman KAK ZAI tu sangat menarik la. Macam kenduri sendiri lak kan? Seronoknya Kak ZAI...!

Have a good rest Kak ZAI...

ainnoraini said...

Salam kakzai...
Masa untuk berehatkan...

Acik Erna said...

assalam zai..berihat la..selepas penat kenduri dan menerima menantu..lappy saya pun nak kena masuk workshop lagi ni zai..mudah padan sendiri

Kunang-Kunang said...

Salam Zai,

Alhamdulillah semua dah selamat.

Akak tunggu cerita Zai seterusnya kelak.

azi said...

Salam Kak Zai..
Akak, wpun itu bukan kenduri kita, tapi dapat menolong macam tu...selain seronok...mesti akak dapat satu kepuasan yang tak dapat digambarkan...betul tak?...

Selamat berehat ye akak!!

sal said...

biasalah lappy sakit2..
lappy saya pula tersengguk2 macam itik pulang petang...minta ganti baru..tak penting rasanya...jawabnya nak diantr service gamaknya...

ibuintan said...

salam rindu kak zai... kenduri apa ni? banyak sangat yg saya dah ketinggalan

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Zai..

Alhamdulillah sume setel..

Take care!

Kakzakie said...

Kakak tertinggal Kak Zai... tapi syukurlah dah selesai segalnya.

Lappy kak zai jatuh sakit ye... hmmm... mintak tukarlah tu nampak gayanya:)

che mid said...

sian lappy sakit he he, jgn berjangkit pada lappy lain dah le...

Nieza said...

Assalam Kak Zai, wahh bestnyer mkn kenduri kak..penat tolong menolong tu memang terasa bila dah abis kenduri tu kan tapi tak pe la bawa-bawa berehat yer, tq atas wish blog annivesary tu.:)

Nieda said...

Baru dapat singgah sini. Lappy baru ok.