Friday, April 01, 2016

Gelagat Montel

Assalamualaikum...

Salam Jumaat yang barokah. Semoga apa yang kita lakukan hari ini dan hari2 berikutnya mendapat keberkatan.

Gelagat montel membuatkan semua orang sayang.

Saya tengah kemas almari bila nampak ada ruang terus masuk.

 Tak tahu mcmana dia boleh masuk bawah bangku. Sebelah tangan selalu ke depan.

 Duduk depan saya tengah solat.

 Dimana ada kipas berpasang disitulah montel terlentang. Mungkin disebabkan bulu yg tebal membuatkan dia rasa panas.





Semenjak montel makan Royal Canin bulunya bertambah tebal.





13 comments:

babYpose said...

Comel posenya, pandai landing atas lantai tu nak sejukkan badan haha..

saniah ibrahim said...

Panaslah kak zai,pandai cari tempat sejukkan badan dia ya...

aizamia3 said...

Geram lak kite tengok montel tu. Memang montel betul ia.. ;)

Norhayati Mohd Isa said...

Berbagai gaya possing montel ye kak zai..
Geram pulak saya tengok..
Teringat pulak kucing saya dulu masa zaman saya sekolah kak zai..
Namanya wira.. selalu teman saya study malam..
Kekadan menyakat saya duduk atas buku nak baca tu..
Selalu sangat mengekor saya ..
Ada sekali tu berebut masuk bilik saya..
tapi saya tak kasi.. udah dicakor2nya pintu aduh... bising pulak hahaha..

paridah said...

comelnya montel bulunya lebat tu yg buat kepanasan n cari tempat sejuk berbaring.

Sweetie said...

Geram tengok gambar si montel bawah bangku tu... mcm pak belang pulak rupanya...

Husna Rahman said...

pantang betul klu ada n3 pasal kucing...xsabar nak balik dr ofic nk g peluk kucing kat umahh...huhu..walau dpn mata pun still rindu gelagat kucing2 ni

NEKCIK said...

Alahaiii montel..pinjam kejap..nekcik nsk gomol gomol

NEKCIK said...

Alahaiii montel..pinjam kejap..nekcik nsk gomol gomol

Normala Saad said...

Hehehe...syok tengok...gelagat tidur tu sebijik kucing saya...

makchaq said...

Kucing bulu panjang ni suka tido macam ni kot.. yang kat rumah makchaq pun tido macam ni..

hainom OKje said...

Saya kalau bela kucing mcm ni mau saya sumbat banyak vitamin kak Zai hihi .....bio jadi mcm Che Ta haha....cukup vitamin

Aksi baring terlentang tu semua pun kucing suka agaknya lah Kak Zai. Si Onyeng pun suka buat gitu

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.