Friday, April 22, 2016

Home Deco Kaison.

Assalamualaikum...

Salam Jumaat buat semua rakan2 blogger.






Ini sikit aje yang sempat saya klik2. Nak tahu kedai apa yang saya jumpa. Mari ikut saya masuk dan kat dalam banyak lagi bukan setakat bunga, toys, mug, botol berbagai bentuk, langsir, carpet, jam, frame gambar pendek kata macam2 ada. Banyak barang2 dia boleh dijadikan hadiah
perkahwinan atau birthday. Klau sesiapa yang minat deco mendeco bolehlah terjah Kaison.

Dah mabuk dengan kecantikan barang2nya terus lupa nak ambik gambar yang lain. Saya memang suka pergi ke kedai yang menjual barang2 deco macam English. Ada banyak kedai yang menjual hiasan dalaman ni macam KK Home Deko, Lovely Lace, SSF. Hari itu saya masuk Kaison. Ada juga barang2 dia macam kat Ikea dan Lovely Lace harga pulak lebih murah.

Terletak dalam Paradigm Mall kat Kelana Jaya. Saya rasa ada beberapa kedai kaison lagi kat tempat lain kot. Kalau dah masuk mana boleh tak membeli memang tak sah. Terbang juga beratus ringgit walau hubby kata entah apa2 yang bukan perlu pun. Orang perempuan mestilah suka pada bunga dan hiasan kan. Ada ke yang tak suka? Entahlah... no comment.





14 comments:

saniah ibrahim said...

Cantek2 nya ,memang sesuai sangat kalau nak beri hadiah kat seseorang kan kak zai.
Biasa lah kita orang perempuan ni manalah tahan tak membeli bila tengok hiasan cantek gitu.

Malinda said...

saya baca entry kak zai ni dengan hati yg berdebo2...hahaha...sume cantik2 kak lagi2 yg ada sarang burung dengan telo 2 biji tu...aduh...aduh...berkenan sangat mata saya tengok :)

Zaitun said...

klau Linda pergi kak zai rasa mesti borong habis. Sangat2 terpesona dgn barangan dia.

Acik Erna said...

tengok cantik cantik tu memang suka zai.menarik sangat

hainom OKje said...

Saya pun suka gi Kaison ni Kak Zai....mcm mcm ada. Suka tengok bunga bunga dia.

Hihi...lelaki suka cenggitu kan kak Zai...diaorang manalah tahu hal hal deko ni hihi ...

Nooriah Abdullah said...

Geramnya kakzai tngok homedeco tu
Macam2 ada andainya dekTtt
Tk taulah

Nooriah Abdullah said...

Geramnya kakzai tngok homedeco tu
Macam2 ada andainya dekTtt
Tk taulah

Qhaifa Nur said...

mcm2 ada kat kaison ni...seronoknya
nnti nk try masukk...

Norhayati Mohd Isa said...

Perempuan sinonim dgn bunga ni kak zai..
Tambahan deko nya cantik..
Mesti teruja nak beli..
Pada pandangan org lelaki mmg tah apa-apa 😆

Mummydearie said...

Saya pernahlah juga keluar masuk Kaison ni beberapa kali tapi sebab saya bukan gadis bunga, takdalah keluar beli bunga-bungaan. Saya beli benda lain. Kalau dah masuk, keluar dengan tangan kosong memang tak bestkan, kak!

anajingga said...

rambang mata kan kak zai,,:)

Ummi Khalif said...

Di Sabah ne ada beberapa kedai Kaison. Sy mmg suka masuk dan cuci mata dlm Kaison. Klo masuk dalam tak sah keluar tanpa beli brg kat situ.hehehehe.

babYpose said...

Tula kak zai geram tengok bunga-bunga, kalau tak bagi beli jangan bagi masuk kan hehe.. bestla kZai dapat menceriakan ruang rumah..

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111