Wednesday, March 07, 2012

Test JPJ

Salam...

Pagi ini Mimi buat ujian memandu JPJ...harap2 luluslah.

Si empunya badan sudah stress dengan pembelajaran sebab dari awal tak minat bawa kereta. Dipaksa... sebab zaman sekarang jarang orang yang tak ada lesen memandu.

ihsan dari google

10 comments:

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Puan Zai..

Lesen memandu ni nak xnak kena buat juga kan, satu hari
Mimi mesti moemandu juga nanti..

Moga lulus xde repeat repeat.. :)

aNIe said...

Kak Zai... esok anak bujang anie pulak test JPJ... tgh seram sejuk tu...hehehe

zue said...

zaman skrg mmg mesti ada lesen...senang utk kesana kemari tak yak lah nak susahkn org.

harap mimi lulus.

sal said...

mula-mula memang begitu..lelama lebih mahir drp kita..

ibundo said...

salam.. amacam.. Lulus tak. Mudah mudahan lulus lah.

Kakzakie said...

Mimi belum rasa pentingnya lesen Kak Zai. Bila dia dah ada kerjaya baru dia akan kata nasib baik mama paksa ambil lesen...

Tapi kakak percaya Mimi boleh lulus.

MulutPayau said...

semoga Mimi lulus dalam ujian memndu tersebut....

MaryaYusof said...

As salam Kak Zaitun,

Semoga mimi lulus ujian tu nnt... Skrg ni mmg perlu at least ade lesen kereta manatau ade kecemasan nnt kan :)

Amie said...

Assalam Kak Zai,
harap2 luluslah... anak Amie pun tak mahu belajar memandu! Lelaki pula tu....hmmmmm

Irfa said...

igt balik pengalaman masa nak ambik lesen keta,daftar masa baru bertunang tapi mulakan kelas bila dah bersalin.huhu/sib baik kali pertama test jpj terus lulus