Tuesday, March 17, 2015

Dip n Dip Sunway Pyramid

Assalammualaikum...




Cantik pinggannya

Chocolate Fountain

Brownies Crepe

Chocolate Lava cake with Vanilla Ice-Cream

Hot Chocolate



Kalau tekak saya sedap lagi nasi goreng kampong dari makanan diatas. Oleh kerana kemahuan adik kami turutkan aje. Nama kedai/makananya dip n dip.


Untuk minuman hubby order Americano manakala saya pula air mineral. Lepas makan terasa macam nak mencari benda pedas atau yang masam. Bukan tak sedap tapi tak berapa nak lalu. Coklat pekat melempah ruah. Kalau setakat coklat biasa tu boleh lagi itu pun tak boleh makan banyak, sikit2 tapi berulang. Tekak melayu susah nak ubah. Hehe...




10 comments:

Acik Erna said...

Sesekali boleh la kan zai..selalu2 tak lalu jugak kan..tekak nasi goreng kg kita ni

NEKCIK said...

Ha..ha..Zai..ni selera orang mudo mudo...kita ni takat nak jamah jamah jerlah kan...

paridah said...

SEDAPNYA SEMUA TU..JAMAH SIKIT2 BOLEH KOT XMENGENYANGKN TU.

Nooriah Abdullah said...

sama lah kaknoor perut nasik tapi sesekali ok tkde masaalah hee

Nieda ramly said...

sekarang ni kalau makan luar saya minum air suam saja ... selera anak remaja tak sama dgn kita kak zai..kerana anak ikutkan saja

Nieda ramly said...

sekarang ni kalau makan luar saya minum air suam saja ... selera anak remaja tak sama dgn kita kak zai..kerana anak ikutkan saja

IndaMarya said...

saya memang tk lalu mkanan barat.kalau trpaksa jamah la sikit utk ambik hati tuan rumah atau kwan2.msa lain sorry la..balik2 nasi juga..org kg sejati.

Bunda a.k.a KN said...

Sama lah kita ...tekak sambal belacan...tapi kadang tu bunda ni sesekali anak2 bawa keluar makan...ikut jerlah...

Anak2 memang faham cita rasa maknya....tapi tak boleh nak ikut kehendak tekak kita jer...hati anak2 juga nak dijaga...macamana dorang jaga hati kita.....hehe..

Jari Manis said...

JM pun x suka kak Zai..mmaaanissss sgt

paridah said...

SALAM JUMAAT ZAI..