Friday, October 07, 2011

Terima kasih...suri solehah

Salam semua....sibuk sedikit sejak akhir2 ni, tak tahu apa yang disibukkan sampai tak sempat nak buat benda2 yang kita suka. Bila dah malam terasa letih sangat walaupun ada juga berkunjung kerumah kawan2 tapi tak sempat nak meninggalkan jejak. Maafkan saya ...

Rasa terharu sangat bila ada rakan blogger yang bertanya ' ok ke ' walaupun hanya 2 perkataan.  Saya tak kaya dengan harta benda tapi kaya dengan rakan2 samaada yang nyata atau pun rakan dalam alam maya. Sangat2 bersyukur pada Allah swt menganugerahkan saya rakan2 yang mulia hatinya.Terima kasih banyak2 pada blogger suri solehah yang bertanyakan keadaan saya. Untuk menjawab soalan suri solehah, kak Zai sihat2 aje cuma agak sibuk buat seketika.

Adik saya baru balik dari Philipphines, kemana saja ole2 yang wajib ada untuk saya.



20 comments:

Amie said...

Assalam Kak Zai,
rasanya agak lama tak datang sini.... harap sihat & gembira sepanjang masa.

Kakzakie said...

Moga sentiasa diberi kesihatan yg sebaik-baiknya. Bersyukur masih boleh beribadat dan mengurus keluarga dgn sendiri kak zai...

Cantik ole-ole tu.:)

kpah k-poh said...

harap sentiasa ok lah yaaa...

azi said...

Salam kak Zai..
Akak...minggu ni kitakan sibuk dengan exam anak...he..he..
Moga akak sihat selalu ye...

p/s..suka akak ye dapat ole2 dari Filipina....

Nieda said...

Apa tu kak zai?

suri solehah said...

kak zai..bunyi macam kasar pulak ok ke tu?huhu..sebenarnya suri dah lama tak ngadap lappy..sekali jengah ke rumah akak..semalam tak dak entri terbaru.. :-)
bestnya dapat cenderahati dari sana.adik kerja sana ke kak?

Kamariah Awang said...

Cantik cenderahati tuu... FM ke?
Zai..., ma jemput Zai ke laman ma untuk amek award The Versatile Blogger. Singgah yeeerr.. dan sahut cabaran untuk perkenalan lebih rapat.

ibundo said...

jaga diri supaya sihat. macam kita ni makan dah kena jaga tak boleh nak ambil sesuka hati kan?

Acik Erna said...

Assalam zai..alhamdulillah zai siaht..memang ada masanya sibuk kan.tu yang tak berkesempatan mengadap laptop ni..

azieazah said...

Rasa dihargai, kan?

Kadang2 orang tanya biasa saja, tapi yang menerima terasa begitu menyentuh perasaan.

Selamat berehat Kak Zai.

cikmanggis said...

jika nak di ikutkan sibuk mmg sibuk memanjang Zai...kerja rumah tak habis habis ,sedar sedar dah malam.Semoga Zai sihat sihat selalu.

MulutPayau said...

Assalamualaikum kak zai...

semoga Kak Zai sntiasa sihat...

sal said...

apa khabar zai..
samalah kita yee..

sejak akhir2 ni bnyk benda nak disittlekan..kadang2 tak sempat nak layan blog..
wlubagaimana pun, saya ingat pd kawan2 semua..apb ada kesempatan, tentu akan berkunjung...

Zaitun said...

Amie

Salam Amie...Kak Zai sihat2 aje.T.kasih.

KakZakie

InsyaAllah dengan kesihatan yang dianugerahkan dapat melakukan ibadah dan kerja2 harian.

kpah k-poh

Alhamdulillah ok aje.

Zaitun said...

azi

Salam azi...minggu depan dah habis,lega rasanya.

Alhamdulillah sihat.

Hobi kak Zai suka kumpul FM.

Nieda

Yang atas keyboard tu fridge magnet.

suri solehah

Ok aje... janji kita faham niatnya.Kak Zai pun agak sibuk sikit.

Adik kak Zai memang kerjanya selalu keluar negara dah hampir satu dunia dijelajahnya.

Zaitun said...

Kamariah Awang

Hobi...biar penuh pintu fridge.

Terima kasih sudi bagi award,nanti saya ambik.Mungkin juga sebelum ni ada dah buat n3 perkenalkan diri.

ibundo

Saya pun kena jaga makan juga kakpah,b/p selalu naik.

Acik Erna

Salam Erna...badan alhamdulillah sihat cuma fikiran terganggu sikit.

Zaitun said...

azieazah

Terima kasih azie.

Itu bermakna ada orang sayang kita dia ingat untuk bertanya.

cikmanggis

Memang betul kata cm dari pagi celik aje mata sampailah ke malam tak habis2.

MulutPayau

Salam MP...terima kasih atas doa.

Zaitun said...

sal

Kak Zai sihat2 aje cuma agak sibuk sebab ada benda yang nak diuruskan.InsyaAllah dah selesai bolehlah berblog sesuka hati.

che mid said...

Begitulah manusia nikan.. kadang-kadang sibuk kadang2 saja buat sibuk hi hi.. ok la tu

diary mama said...

selamat berkenalan...sina suka baca cerita disini...