Tuesday, February 02, 2016

Rezeki...Alhamdulillah

Assalamualaikum...

Kawan2 apa khabar harap2 semuanya sihat2 belaka. Alhamdulillah badan dah mula sihat mungkin disebabkan sebulan ini saya asyik berjalan aje. Klau dulu lama macamana dalam kereta pun tidak menjadi hal tapi sekarang pinggang dah mula sakit. Faktor umur pun memainkan peranan kan..

Dalam tak berapa sihat ada pulak rezeki mendatang alhamdulillah. Terima kasih Allah.


FM dari anak buah baru balik dari Jepun


Baklova dan coklat dari pak arab Restoren Saba. Memandangkan saya pelanggan yang selalu berkunjung ke kedai nasi arab tu dia bagilah buah tangan.



Telur pindang dan daging pekasam dari officemate hubby. Selalunya hanya ikan pekasam tapi sekarang sudah ada daging. Sedia maklum orang Johor femes dengan telor pindang.



Brownies kukus ini dari Medan Indonesia pemberian jiran.




15 comments:

Miz Eija said...

murah rezeki kak zai... alhamdulillah

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulillah... ini dikatakan rezeki datang bergolek KakZai
Kita pun tak jangka tetiba Allah beri.

Nieda ramly said...

yum, yum ...sedapnya brownies

kakyon said...

banyaknya ole-ole, rezeki murah..alhamdhulillah..

Raihanah Ahmad said...

siap dapat hadiah dari pak arab. murah rezeki sis

Diana Rashid said...

Alhamdulillah..banyak tu..;)

Malinda said...

alhamdulillah murah rezeki akak..hikmah dari badan yg tak berapa sehat kirenye kak...byk kan rehat moga akak cepat sembuh...

anajingga said...

murah rezeki kak Zai, Alhamdulillah...

paridah said...

SEMUA SEDAP TU REZKI YG BANYAK SYUKUR ALHAMDULILLAH.

Normala Saad said...

Alhamdulillah. Orang kata rezeki rimau kalau dapat habuan banyak2 gini...Sedap tak pekasam daging..? Belum pernah makan lagi..

babYpose said...

Alhamdulillah menarik betul rezeki Kak zai,makanan international tu..baklova first time tengok

iryanty ismail said...

banyak2 rezeki yang zai dapat..yan berkenan kat telur pindang

.dapnya

NEKCIK said...

Eh Zai nekcik nak tumpang semangkok ler...he..he
Sedap sedap tu

NEKCIK said...

Eh Zai nekcik nak tumpang semangkok ler...he..he
Sedap sedap tu

hainom OKje said...

Wah bestnya Kak Zai.... kalau dah katanya rezeki, duk rumah pun rezeki mencari ye Kak Zai.

Lama sangat tak makan telur pindang.