Wednesday, February 10, 2016

Dah Breakfast?

Assalamualaikum....

Kawan2 dah breakfast? Pagi ini saya breakfast dengan ini saja sebab semalam dah makan banyak.





12 comments:

Malinda said...

alhamdulillah...pagi ni mak saya bawakan roti canai untuk sarapan kak...makan biskut cicah kopi atau teh panas pon sodap gak...saya kadang2 petang time lapo tu selalu gak buat gini kak

paridah said...

breakfest biskut cracker dgn air teh nikmat sgt tu zai...

Sweetie said...

Dah, makan nasi himpit dengan kuah kacang. Biskut Hup Seng tu cicah dengan teh mmg ngam kak Zai.

Kakzakie Purvit said...

Terbalik kakak ni KakZai sebab malam tadi tak makan pagi ni kakak makan roti canai tau
Itu pun kawan belanja:)

Nieda ramly said...

biskut itu pun rezeki
sedap ...kalau saya cicah dengan kopi atau teh panas setengah plastik boleh habis tu. Janji biskut 4 segi cap pingpong

kakyon said...

pagi tadi bacaan gula 7.0..maka ky sarapan oat saja..huhu

saniah ibrahim said...

Assalam kak zai...saya masih berpantang ,biskut2 camni je lah yang dapat menyelerakan.

Raihanah Ahmad said...

saya pun makan biskut je. wslm

Normala Saad said...

biskut dengan air milo memang sarapan saya lah selalunya...

iryanty ismail said...

tadi pagi sarap donat

hainom OKje said...

Saya mak tosey pagi ni Kak Zai...
Tengahari lum masak sebab masih kenyang, budak pun balik lambat so saya masih boleh bersantai gitu hihi

Mummydearie said...

Sesekali makan biskut cicah milo sedap juga, KakZai. Saya kalau dah muak breakfast berat, memang mencari biskut 'sampah'lah (Masa kecil kat BP, biskut kering ni kita orang panggil biskut sampah ^_^)

Saya breakfast pagi minum milo memang satu kemestian!