Saturday, September 12, 2015

Vivix

Assalamualaikum...


Vivix...

Tagline... menjadikan anda muda 25 tahun.

Sesudu setiap hari selepas breakfast. Itulah yang saya amalkan. Tujuannya bukan hanya untuk awet muda tapi lebih kepada nak sihat. Kalau boleh amalkan makanan sihat selain mengamalkan suppliment. Kalau badan sihat boleh melakukan banyak kerja amal selain tugas harian.

Baik untuk pengidap sakit jantung, kencing manis dan darah tinggi. Ia juga sangat baik untuk diamalkan oleh pesakit kancer. Kalau nak tahu lebih lanjut cubalah google.

Maaf gambar gelap sikit.



9 comments:

che mid said...

25 tahun? kalau umur 50, muda macam 25 tahun...hebat tu...kalau betul aweet muda dan sihat, baguslah kan kak..selamat mencuba..

saniah ibrahim said...

Kalau dah umor 25 dah jadi kakak leh pd anak ...hihii
Yalah kak zai ,kita smakin berusia ni kenalah lebih jga kesihatan dan mknn .

saniah ibrahim said...

Kalau dah umor 25 dah jadi kakak leh pd anak ...hihii
Yalah kak zai ,kita smakin berusia ni kenalah lebih jga kesihatan dan mknn .

paridah said...

dah berusia ni yg penting hanya kesihatan diri kan zai...walau tua tetap berseri wajah cantiknya seiring usia.

Kakzakie said...

Sihat ni yg penting senang nak beribadat kan KakZai
Cantik pun nak juga hihi...

Nieda ramly said...

shaklee ke kak zai?

Zaitun said...

Ya Nieda...Shaklee.

aiman mania said...

ohhhhhhhhhh.....ni bru shaklee berjenama VIXX..ehhh ye ke VIXX nih?hoohoo..
semoga sihat2 slalu ^^

hainom OKje said...

Tak pernah dengarlah kak Zai...ohhh brand Shaklee yeh...
Betul tu Kak Zai.....duit banyak kalau sakit pun tak ada ertinya