Thursday, September 03, 2015

Cucuanda

Assalamualaikum...

Nak tepek gambar terbaharu cucuanda tersayang. Rindu bila tengok gambar yang dihantar maklumlah masa dia balik Msia dulu umurnya baru 3 bulan. Sekarang dah boleh berlari dan petah bercakap. Kalau ikutkan tahun ini sepatutnya mereka balik tapi disebabkan anak baru saja berpindah ke rumah baru. Banyak duit dibelanjakan untuk membeli kelengkapan rumah. Menurut anak dia membeli rumah yang lebih besar dan lebih selesa supaya senang bila kami datang. Tak tahulah bila boleh berkunjung. Nilai duit kita pun masih ditokok yang sangat rendah.







Psst....dahi sebiji ikut grandpa.






12 comments:

Nooriah Abdullah said...

dah besar cucu kakzai ni makin hensem lah
itulah kan kalau dah ada cucu mesti dok teringat je kan
nasib lah cucu saya sentiasa ada kat umah ni
takpa kakzai kalau ada rezeki nanti pasti dpt jumpa lagi kan

Nieda ramly said...

macam anak pak arab

Nieda ramly said...

macam anak pak arab

saniah ibrahim said...

hensem cucu kak zai...moga dipermudahkan kak zai bertemu cucu yang dirindu.

aizamia3 said...

suka tengok gambar dia makan ice cream tu.. ;)

nor azman said...

Comel dia..hehe

paridah said...

comelnya cucunda zai..dpt tengok foto pun boleh buat tersenyum ria....

hainom OKje said...

Comeynyaaaa.....sayang cucu mesti lebih dpd sayang anak kan Kak Zai.....
Budak budak mmg cepat besarnya lebih lebih lagi kalau tak depan mata. Sok balik Malaysia dah pandai apa pulak agaknya...

Normala Saad said...

Amboi...tomeinya diaaa...geram tengok

cikmanggis said...

Cemelnya cucu zai.dulu tengok gambar masa baby.Alhamdulillah semoga membesar dengan sehat.

Kakzakie said...

Alahai Kakzai dah besar, hensem dannampak sihat tu manalah tak rindu..

Sweetie said...

Jangan pikirkan sangat nilai RM tu kak Zai... pejam2 mata je... mana boleh tahan rindu tu... jom terbang. Hehehhe..