Monday, September 07, 2015

Terima kasih Allah

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah... diberikan anugerah dan nikmat untuk melihat kejayaan anak dan diberikan panjang umur dengan kesihatan yang baik. Dua nikmat dalam waktu yang sama. Tidak ada perkataan selain...Terima Kasih Allah.




Sabtu selepas convo saya sekeluarga pergi makan. Anak2 buat kejutan pekerja dan pengunjung restoren menyanyikan lagu happy birtday. Terima kasih buat hubby dan anak2. Syukur alhamdulillah.




16 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari Lahir kak Zai..
Tahniah buat anak kak zai..
Semoga suksess pula dalam pekerjaan..

Zaitun said...

Amin....terima kasih atas doa.

Zaitun said...

Terima kasih atas ucapan yatie juga.

Zaitun said...
This comment has been removed by the author.
Sweetie said...

Tahniah kak Zai, wahhhh! bukan main segak lagi... terpancar kebanggaan di wajah kak Zai. Saya pun tumpang seronok juga menengoknya.

Zaitun said...

Terima kasih sweety...segak ke? Kihkihkih..
..

Zaitun said...

Terima kasih sweety...segak ke? Kihkihkih..
..

Nieda ramly said...

amboi ...suprise kak zai

paridah said...

happy birthday zai..semoga sht walafiat selalu hidup diberkati dilindungi Allah...tahniah di atas kejayaan anak2 zai tumpang berbangga.

saniah ibrahim said...

Tahniah kak zai,dan selamat hari lahir...bahagia nampak kakzai dikelilingi anak2 dan suami disamping meraikn kjayaan ank...seronoknya.

Kakzakie said...

Kakak memang ingat birthday kita sama kan KakZai
Cuma kakak tahun ini dihari ulangtahun dua anak di Terengganu satu aje ada dirumah
Urusan beljar mereka juga. Kakak sambut sehari sebelum mereka bertolak..

Happy belated birthday Kak Zai

Tahniah buat adik juga - doakan auntie ada peluang menikmati macam mama adik dgn mama ini.

che mid said...

Wah..betul-betul punya celebration ni kak Zai..tahniah utk akak, tahniah juga untuk anak. Semoga panjang umur dan sihat untuk berkarya dan beribadat ya kak.

Normala Saad said...

Selamat Hari Lahir Zai...Tahniah juga buat anak yang berjaya. Tumpang happy...

hainom OKje said...

Bezday Kak Zai ye...... Hepy Bezday Kak Zai....moga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dlm rahmat Allah...
Betul tu Kak Zai...nikmat yg tak boleh ditukar waima dengan duit sekali pun nikmat kesihatan dan nikmat umur...Tahniah buat anak Kak Zai. Okje tumpang seronok ni

AMIIZAA said...

happy belated birthday buat kak zai, semoga dimurahkan rezki dan dikurniakan kesihatan yang baik.

Dan tahniah juga buat anak kak zai dah grad & dapat phD kan kak? macam terperasan pict anak akak grad phd :)

aiman mania said...

tumpang gembira dgn kejayaan anakanda akak tuh :D
and selamat hari jadi jugak...Moga moga panjang umur dan dimurahkan rezeki ..... :)