Wednesday, July 08, 2015

Tudung Raya

Assalamualaikum...






Sebelum puasa dah beli dua helai bila jumpa naelofar beli lagi dua. Jadinya ada empat helai tudung untuk hari raya. Kawan2 semua macamana dah buat persiapan untuk raya?



10 comments:

paridah said...

wah dah ada 4 tudung raya ya zai..kak belum beli lagi... nak cari juga satu dua yg agak labuh sikit.

kakyon said...

Tahun ni selai baju dan tudung pun ky tak beli. Alhamdhulillah.. anak/menantu sponser..:)

AMIIZAA said...

bestnya kak:)
saya tak der baju raya lagi...size kecik tak dak....uhukkkk.....

azieazah said...

Wahhh dah ready. Saya ni baju raya pun ntah kat mana lagi. Tudung jauh sekali. Belum ada masa nak pi cari.

saniah ibrahim said...

Blum bli apa2 lgi utk diri sendiri kak zai,tpi tngk tudung brbagai2 rambang mata dibuatnya,last2 1 pun xbeli

Nieda ramly said...

banyaknya kak zai ...nanti senang nak padankan dengan baju

Nieda ramly said...

banyaknya kak zai ...nanti senang nak padankan dengan baju

hainom OKje said...

Kak Zai....nape tak tunjuk tudung dia... Nak tengok gak pesen yg mana hihi...
Okje pakai tudung yg ada jer Kak Zai

Normala Saad said...

Amboi Zai...sakan beraya dengan neelofa ya..saya tak ada beli pun tudung raya ni..sebenarnya minat yang lain tapi jenama tu tak ada dijual pula kat tempat kak..

Jari Manis said...

woww..raya sakan tahun ni kak Zai hiksss