Friday, July 10, 2015

Desert Melayu.

Assalamualaikum...

Maaf tayang makanan...desert berbuka puasa.

Hubby beli mangga tak tak habis makan buat serawa.




Pisang kawan bagi ada yang dah masak buat cekodok.






7 comments:

paridah said...

DESERT MELAYU YG SEDAP TU..

Sweetie said...

Saya suka kalau berbuka dengan cekodok pisang... di gandingkan dengan nescafe.

NEKCIK said...

Kampong nekcik dulu aarwah atok guna buah kuini..makan camtu..sedaap

saniah ibrahim said...

mangga buat serawa tak pernah makan lagi kak zai.
cekodok pisang memang feberet suami dgn anak2 sya ,kalau buat hari2 biasa mahu pun berbuka pasti licin.

Normala Saad said...

Tun ini kali kedua saya jumpa orang buat serawa mempelam ni..terasa nak cuba tapi belum ada kesempatan lagi

Jari Manis said...

semuanya sedap...ye lah kak Zai rajin dan pandai masak

hainom OKje said...

Tak pernah buat serawa mangga....serawa durian biasa juga. Sama jer ke cara buat dia kak Zai?