Thursday, May 09, 2013

Lautan Manusia...

Salam....

 Stadium Kelana Jaya..............


gambar dari google...terima kasih.


Gambar ini bukan unggas yang berterbangan diwaktu malam tapi lautan manusia.........



7 comments:

Kakzakie said...

Kakak dah terbayang macam di Masjidilharam untuk pergi bersolat pulak Kak Zai.

Kalau himpunan utk solat macam ini ramainya alanglah baiknya kan...

ainnoraini said...

Ramainyeee...
Setuju dgn kakzakie...

Acik Erna said...

Memang betul2 ramai ye zai

Sweetie said...

Kalau perhimpunan ajak mengerjakan solat... agak2 ramai mcm ni jugak ke?

Nieda ramly said...

mcm tak percaya pun ada..

che mid said...

Teringin nak solat ramai-ramai macam ni.. macam di Stadium Darul Naim.. mudah-mudahan tercapai juga nanti..

:: Cik Viva :: said...

ramai betul orang tu ye..sanggup depa nak redah jem semata2 nak kesana..hish...