Tuesday, January 22, 2013

Penangan JPO......

Salam buat semua...............


Mama ada nak kirim apa2 tak.......akak kat JPO ni........lagiiiiii.............jawab saya. Banyak yang best2 katanya lagi........iya ke? akak belilah apa2 keperluan atau barang yang akak minat ............duit ada kat tangan akak kan.............Sejak akak masuk U saya memang membekalkan duit dengan jumlah yang agak banyak tapi dalam jangka masa yang agak lama......takut kalau ada benda yang dia nak beli tak cukup duit.

Saya jawab pertanyaan asalnya tadi...........Mama tak nak apa2 sebab baru aje shopping......... sebenarnya hati tu menjerit2 suruh beli terutamanya handbag hehehe......... Adik dengar perbualan kami terus minta talipon dari saya.............akak...... belikan adik baju kat Cotton On kalau ada yang cantik2, perbualan mereka berlanjutan...

Selesai berbual adik serahkan talipon kepada saya............saya tanya....kenapa adik kirim baju kat kakak lagi........... kan ke baru aje beli dress dan skirt termasuk sport shoes dan handbag. Adik jawab.......... harga di JPO murah jika dibandingkan dengan butik yang ada kat KL.
Suka hatilah wahai anak2 ku asal jangan sampai ada pembaziran....... nanti dipersoal dikemudian hari........


Saya lebih berminat dengan apa yang ada kat taman saya................










Terasa nak tambah koleksi orkid......................

14 comments:

Kamariah Awang said...

Iyelah... bunga orked juga dihati Zai.. Hehehe... Cantiknya orked tu...

IndaMarya said...

cntiknya orkid you.saya pun ada la sikit2 okid kat umah.apa petua bunga cntik.guna baja apa..(kalau boleh kongsi he he)

ibuintan said...

oked tetap dihati... stuju sangat kakzai

saniah said...

Ni yg buat sy jelesss ni :)
Sila la tmbh koleksi ...nk tegok orkid hutan la..org kata orkid hutan wangi..betul ke?

suri solehah said...

psst,kak suri punya tak ikut perlkembangan semasa,JPO tu kat ne huhu,,,
cantik orkid akak..dulu selalu berangan,,kalau dah berkeluarga,,nk tanam orkid n ros kat laman..tak tercapai lagi kak,,duk umah tinggi lagi huhu

cikmanggis said...

meriahnya orkid orkid zai ni..Cm pun suka orkid sebab bunganya tahan lama.

azieazah said...

Anak-aNak dara saya pun suka sangat baju-baju dari butik Cotton On!

azi said...

Salam Kak Zai...
Ya Allah!!cantiknya bunga-bunga orkid kat taman akak...saya suka bunga orkid, tapi sepokok pun tak ada sebab orkid ni untuk orang rajin aja sebab susah nak jaga, saya ni MMMMMM he..he.....:)

sal said...

cantiknya bunga-bungaan..
rasa segar memandangnya..

Nieda ramly said...

sekali berbunga jadi terapi jiwa la pula. cantik kak zai, selalunya orkid kembangnya lama.

nea lopah said...

salam perkenalan n follow sini jugak.
cantik orkid akak.... kalau mak sy tengok ni mesti suke sgt dia. jemput singgah blog saya. nabihahsejutarasa.blogspot.com

Sekadar Coretan said...

Aduhhhh cantiknyya okid ni, memang tenang dan seronok tgk bila dah menghasilkan bungga kan. Apa2 pon beg kat JPO pon bole jadik terapi minda kannn.

Acik Erna said...

assalam zai..cantik2 orked zai..ada je bunga dia kan

Nur-nba said...

Cantik orkid Kak Zai...