Friday, December 14, 2012

Wajib Beli...

Salam....

Apa khabar rakan2 semua semoga sihat dan ceria selalu disamping keluarga tercinta. Terima kasih buat yang singgah dan meninggalkan comment diblog saya.

Pagi tadi cuba susun buku dan novel yang ada dalam simpanan, dah tak tahu macam mana nak menyusunnya sebab masih banyak lagi yang tak disimpan didalam almari. Kalau nak bagi orang sayang pulak sebab ada masanya teringin nak baca semula. Tengok saja almari yang ada tu dah padat, cara susun buku pun tak tentu arah. Kalau nak ambik memang agak susah sebab ianya tak disusun cara menegak.


Agak padat





Bercadang nak ke Ikea untuk mencari almari tapi tak tahu bila sebab buat masa ini hubby agak sibuk. Lepas itu kalau beli tambahan banyak benda yang kena susun semula termasuk perabot yang ada berdekatan. Saya suka beli cupboard kat Ikea sebab ianya murah dan simple. 

Maaf... gambar agak kabur....

15 comments:

sal said...

kak ..saya pun bnyk juga buku..terpaksa pandai susun..mana yg rasa2 dh tak nk pakai..nyahkn..penuh almari..

azi said...

salam kak zai..
banyak buku akak..seronok saya tengok sebab saya pun suka baca buku cerita jugak...tapi selalu simpan dalam kabinet kecil tepi katil aja...nak baca malam-malam, tunggu capai aja...:)

dayah ismail said...

salam..follow di sini..banyaknya buku..beznye..

lady lavender said...

banyaaaakkknya buku2 k.zai...bagus la akak minat membaca sampai sekarang :-)

p/s: mmg wajib beli tu hiihii..

* maaf dah lama tak jenguk blog k.zai sbb blog sendiri pun jrg2 jenguk jugak.

ainnoraini said...

Saya pun ada byk buku cerita..ada yg belu masih blm baca lg...bila jumpa yg baru beli lagi..akhirnya jd byk...nk baca ikut mood..bila membaca tak boleh nk stop la plk..

Kunang-Kunang said...

Salam Zai,

Kak ani pun suka membaca. Sayang akhir2 ni kesukaan tu dah tak banyak boleh dilakukan. Ada lagi beberapa buku yg dibeli tahun lepas belum dibaca.

Sekarng ni terasa sangat kurangnya masa walaupun bila membaca saya boleh rasakan keseronokan dan relaks.

ibuintan said...

banyaknya koleksi buku kakzai... sy pula dah jarang sgt membaca novel skrang

♥MAMASYAZA♥ said...

byk betul koleksi buku kak zai, saya dulu mmg rajin baca novel, tp sekrg ni dah kurang, asik ulang baca novel2 lama aje

Kakzakie said...

Itulah juga yg terjadi dgn kakak sekarang kak zai. Anak-anak dara memang suka baca novel.

makchaq said...

Salam kak Zai

Memang dah wajib beli almari/rak baru untuk buku2 tu..

Kat rumah makchaq paling banyak baju, no 2 buku..memang dah jadi macam kak zai jugak.. susun kena sumbat2.. nak beli rak/almari lain dah tak ada tempat nak letak.. jadi susun ja la bertindan2

~Cik Viva~ said...

salam..

banyaknya buku..cam library...hehe..
saya suka baca majalah tu pon tengok gambar2 je...

Kamariah Awang said...

Buku2 novel ma dah tinggal separuh sebab kena serangan anai2... Huuh, sediiih...

Kamariah Awang said...

Buku2 novel ma dah tinggal separuh sebab kena serangan anai2... Huuh, sediiih...

Pn Kartini said...

Assalamualaikum kak Zai:)
MOga akak sihat di sana:)

Aduhaii..byknya novel..mmg pembaca novel yang tegar nihh..
:):)

MulutPayau said...

Banyaknya novel akak..kita serupa..peminat novel..